Heerlijk hoor 2 jonge kittens in huis echt gezellig alleen als honde mensen moet je nu wel aan veel dingen denken.
Vorige week was ik de zwarte kwijt. Wat bleek al gelukkig snel ze is door het raam naar buiten gegaan en naar beneden gesprongen (van 2de verdieping).
Nu merk ik dat ze het erg leuk vinden voor het raam te zitten maar hoe voorkom je dat ze weer naar buiten gaan en wil toch graag het raam open hebben?.
Kun je je ramen niet op een knip doen zodat hij net open staat? Gister wou mijn zus ook het raam helemaal open doen en toen wou m'n kat ook naar buiten springen. Maar een horretje ervoor is ook ideaal, ben je gelijk van vliegen en muggen af.
wij hebben bewust geen hor meer omdat de katten dat juist geweldig vonden om omhoog te gaan klimmen.... (ook als ze buiten stonden, konden ze mooi tegen de hordeur omhoog klimmen zodat wij de deur voor ze open konden doen..)
Ik heb ook een hor voor de deuren en ramen en ze blijven er keurig achter......
ElCid
Geplaatst: 30-06-09 11:42
Bij ons werken de horren en hordeuren ook prima, zelfs die met klittenband bevestigd worden. De katten blijven er mooi achter. Vliegen buiten en katten binnen
Tsja, bij ons gaat ie gewoon naar buiten Heel af en toe dan, want ze vind het toch wel heel spannend. Het raam is laag dus hij kan er ook zo weer in. 'k Hou hem wel in de gaten hoor, en het scheelt, we hebben ook nog een grote die er naast blijft. Dus als er een andere kat komt hoor je het gelijk omdat die grote begint te blazen en doen. Hij is gechipt, dus dat scheelt enigszins. Maar alleen die grote naar buiten doen en 't raam dicht, dan schreeuwt ie alles bij elkaar...
KingMarco
Geplaatst: 30-06-09 11:47
Toendertijd heb ik bij de Xenos van die zelfklevende klittebanddingen met horgaas die je zelf op maat kan knippen gekocht, werkte prima voor die 2 ondeugden. Ook erg aangenaam tegen de muggen.