Hah, zo herkenbaar! Ik dacht de eerste foto's echt zoiets van: Wat zit er in hemelsnaam in die plantenbak! Mijn laptop maakte het beeld nog lichter dan het zou moeten zijn, dus zag echt geen fluit, en dan ineens zie je een biggel staan. Geweldig!
Zoolgangster
Geplaatst: 29-06-09 15:51
Hahaha, een varken is een vindingrijk dier... Ik kan me voorstellen dat je je ogen eerst niet gelooft, als je dat in de struiken ziet scharrelen.
Babe is geweldig Staat die plant er ook speciaal voor haar of heeft ze hem toegeëigend?
Diablo
Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-09 18:12
Xono, die plant staat er al heel wat jaartjes, maar nu hebben de biggels besloten dat hij errug lekker is. Ach ,we laten het maar zo....alles voor de biggels he .
een berggeit? nee joh iedereen ziet toch wel dat dat een ááp is?! en nog wel eentje die in een boom probeert te klauteren hoe overduidelijk wil je 't hebben!
Diablo
Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-09 15:19
Haha, ja, die Babe is zo schattig! Ze is ook veel kleiner dat haar broer, terwijl ze precies even oud zijn. Haar broer Leo (ja, Lomp En Onbenullig ) is wel veel brutaler dan zij, Babe is een beetje verlegen.
Maar Leo.....heerlijk dier is dat!
piffgek
Geplaatst: 30-06-09 15:22
hahahah! Wat een mafkees, met dat zand op der snuit schattig dier!
hahaah waaaat een schatje even lekker strunen in het bosje! en dan dat neusje. lekker vol zand Precies zoals ze moeten zijn. Kortom Lekkere dame hoor liefs Dorien