Zo is het begonnen:
[BB] Jack Russel erbij nemen??
Zaterdagochtend is ze gebracht door haar baasjes om kennis te maken met ons en de andere honden.
Een voor een de honden erbij maar eerlijk gezegd vonden die er niet veel aan. De jongste wilde graag spelen maar daar had Bobby echt geen zin in en gaf een grauw en trok haar lip op: dus de jongste was zo klaar.
De oudste heeft nog geen interesse in haar getoond en ontwijkt haar een beetje. De andere herder loopt het liefst met een boogje om haar heen, volgens mij vindt die het helemaal niks. Hetzelfde gedrag laat ze ook zien met onze poezen; die vindt ze ook niet leuk. Kortom de kennismaking met ons ging boven verwachting goed en dus is ze maar gelijk gebleven.
En dit is ze met dochterlief:

Dochter is de enige die ze kan benaderen en aaien. Bobby moet heel erg wennen, maar dat mag natuurlijk.
Luisteren doet ze helemaal niet, ze is niet doof maar trekt haar eigen plan. Dat ben ik helemaal niet gewend dus moet nog uitdokteren hoe ik daar mee om moet gaan. Mss een cursus Jack Russel volgen?

Omdat ze niet luistert en slecht te benaderen(te vangen) is, kan ze ook niet los lopen hier wat ik wel jammer vind. Het uitlaten/wandelen gaat ook nog niet geweldig. Heb ook nog nooit een hond meegemaakt die niet wil gaan wandelen!?!

We gaan het gewoon proberen en moeten onze weg daar in vinden.