Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Die van mij kregen van een lepeltje te eten, op een gegeven moment begonnen ze zelf wat te prutsen. En ik heb ze gewoon een bakje eten met wat korreltjes in het hok erbij gezet. Op een gegeven moment gingen ze zelf aan de korreltjes prutsen, en begonnen ze steeds minder pap te eten. Bij die laatste duif duurde alles gewoon 2 keer zo lang, maar uiteindelijk at hij wel zelf
HBVisser schreef:Bedoel je een javaanse mayna? Wat je kan doen is met een pincet de worm voor zijn snavel houden als hij zijn snavel opent de meelworm met de pincent achter in zijn keel geven en dan een soort van voorzichtig aandrukken.
Succes
Ze geeft een tip over hoe je hem meelwormen kan voeren. Als je dat al weet, helemaal prima
Dat weet je trouwens blijkbaar al, anders hadden ze het niet zo lang uit gehouden. Maar ik persoonlijk lees er niets aanvallends in
ris schreef:MarcoBorsato schreef:Ik lees dat jij je heel vaak aangevallen voelt ris, misschien moet je het eens bij jezelf zoeken...
En dit is al helemaal oftopic ik denk niet dat dit gaat helpen om hem te leeren eeten.