Onze kittens hebben soms nog 'ongelukjes'. Voornamelijk wel op dezelfde plek helaas. Ze plassen zowel op de kattenbak als soms in/op de kruiptunnel. Nu gebruik ik Mispoes om dit tegen te gaan, maar dit maskeert volgens mij alleen de lucht ipv die compleet te verwijderen. Door een blijvende geur lijkt me dat ze die plek op blijven zoeken.
Kent iemand deze producten? Wat zijn de ervaringen?
Verwijderen van eventuele urinevlekken is geweldig natuurlijkook, maar ik wil de geur ook volledig afgebroken hebben zodat er geen herkenningsplek ontstaat.
inderdaad lekker weken in de biotex groen en Ecodor erachteraan indien nodig. In ieder geval niet iets met chloor gebruiken want dan bevorder je juist de piesplek, katten vinden dat erg lekker ruiken. Je zou eens kunnen proberen de kruiptunnel een poosje weg te halen en een kattenbak op die plek neer te zetten.
Jakary
Geplaatst: 27-06-09 12:01
Wij gebruikten Urigo voor de ongeukjes toen onze honden nog niet volledig zindelijk waren. Prima spul Er bleef geen geur achter, maar ik weet niet hoe het zit met katten, want die urine ruikt wel sterker.
Mispoes lijkt namelijk niet te werken Begin van de nacht een plek flink ingespoten en vanmorgen zat ze er weer te plassen
Ik weet niet hoe ik haar dit afleer De kruiptunnel heb ik al weggehaald. Maar de krap'paal'stellage kan ik lastig weghalen. Eergisteren waren ze beneden aan het spelen en ik zette haar telkens op de kattenbak, toen nogeens, ze rent eruit, klimt op een speeltje en gaat zitten plassen Snap er geen bal van. Poepjes doet ze wel op de bak.