Fortiflex

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Fortiflex

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 18:58

Tibeau heeft nu ivm zijn artrose Fortiflex 525 gekregen.

Eerder gaf ik PrimeVal Gelatinaat, maar dat geeft toch onvoldoende effect.

Heeft iemand hier ervaring met Fortiflex?

Goof

Re: Fortiflex

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 21:46

Mijn hond kreeg fortiflex omdat ze in een van haar achterpoten een slecht gewricht heeft. Ze heeft dit een klein half jaar dagelijks gehad en inmiddels is ze zo goed dat ze alweer een maand of 8 zonder fortiflex doet :D
Of ze nou zo opgeknapt is door die fortiflex of dat het ergens anders aan ligt weet ik niet. Ik denk het eerste, ik ben er dus zeer tevreden over!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 07:09

Kijk, dat zijn mooie berichten *\o/*

Mijn DA is ook zeer te spreken over het middel, maar vind het toch altijd fijn om ervaringen van anderen te horen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 15:14

Jep, hier ook een fervent gebruiker van Fortiflex 525! Mijn boxer heeft 2 wervels waar zich een brug tussen vormt en een beginnende HD. Hij liep behoorlijk mank achter en erg last van stijfheid na rust. Na een kuur fortiflex ging dat al weer een stuk beter.
Helaas kwam 2 weken na de kuur, weer wat oude klachten terug. Dus nu staat hij met toestemming van de DA voorgoed op dit voedingssupplement. Dit is ons derde doosje en mijn kerel loopt weer met plezier. Wanneer hij op de tegels ligt (rare hond, hij heeft buiten een 1 persoons matras voor zijn zere botjes) en opstaat dan is hij nog wel eens iets stijf of na een diepe avondslaap, maar na 4 passen is dat weer over! Ik ben heel blij met dit spul.

Gelitinaat hoor ik eigenlijk zelden goede berichten over, zowel voor hond als paard en is ook nog eens stervensduur.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 17:00

Het geld maakt me niet uit eigenlijk, 't gaat mij erom of het werkt of niet. Als Tibeau dure medicijnen nodig heeft, krijgt hij die :) Ik kom met Gelatinaat op iets meer uit, dit is voor ons zelfs goedkoper.

Erg fijn dat het voor jouw hond zo goed werkt, hopelijk voor Beau ook, maar heb er zeker vertrouwen in als ik dit zo hoor :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 23:15

Oh dat bedoelde ik ook niet hoor. Mijn dieren krijgen de medicatie die ze nodig hebben, ongeacht de prijs. Daar bezuinig ik niet op.
Ik hoor niet veel positieve ervaringen over gelatinaat en dat vind ik best raar voor een middel wat behoorlijk aan de prijs is.
De fortiflex kost 38 euro per maand. Verder heb je ook nog een poedervorm, sasha's blend en een voer van hills, ik dacht J/D die voor deze klachten wordt gebruikt.
Ik zelf geef royal canin met fortiflex, mijn hond eet de pillen makkelijk op tussen zijn brokken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 14:00

Ik geef ook Royal Canin, en Tibeau vindt de pillen erg lekker zelfs :9 Maar vind dit goed te doen, hoor qua prijs :)