Hier onze lieve huis/zwerfkat Missy die op dat moment lekker lag te pitten... nouja? Helemáál lag te pitten? Ze wordt door ons goed verzorgd en had vorig jaar zelfs jonkies. Helaas zijn ze nu echt allemaal verkocht!
Ik zie je heus wel hoor, ik doe net alsof ik slaap!
Oogjes dicht en snaveltjes...... ehhhhhh....... bekje toe!
Kloos uppie
Gwen
Geplaatst: 23-06-09 22:40
Oooh, wat een ontzettend leuk poekie . Ze heeft de uitstraling van onze geliefde lapjespoes Pimmetje (die er helaas niet meer is), de kleur van onze lapjespoes Kitty en ze deelt haar naam met onze Miss Poes, alias Missy . Dat maakt die van jullie extra leuk natuurlijk!
Nou, het is wel een daaaaametje hoor! Ze wil wel geaaid worden en ze rolt vaak over haar ruggetje heen, maar als het genoeg is: KGGGGK! Gaat ze blazen en krabben dus we moeten even uitkijken met haar 'nukken'
Nee, hoor, Kitty lag gezellig op ons bed te snurken terwijl ik er voorzichtig omgeen gevouwen lag. Zo gaat dat met katten, hè . Gelukkig vertrok ze op een gegeven moment naar haar eigen slaapplek, op de rieten krabpaal.
Ze ziet er qua bouw trouwens wel wat anders uit dan jullie poes, Kitty heeft een beetje een katerkop (maar ze is een dame), X-pootjes en een hangbuikje, en ze is heel erg bang voor iedereen behalve mijn vriend en mij. Ik heb foto's in mijn profiel staan .