Stoere White Pearl in zijn grote jongens huis

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tatort

Stoere White Pearl in zijn grote jongens huis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-09 22:06

Hierbij wil ik mijn grote stoere jongen White Pearl laten zien. Hij komt uit een nestje van mijn zusjes dame Catootje en mijn heer Beautiful Bubbles. Het was een nestje van 3 (twee dames en een heer), en ze mogen alle drie blijven. Vandaag viel het me op dat hij behoorlijk mannelijk begon te worden en dus werd het tijd voor een mooi eigen huis. Voorlopig zit hij even in een wat kleinere kooi zodat hij rustig aan kan wennen aan op zichzelf wonen. Over 2 weken wordt hij verplaatst naar zijn eigenlijke kooi, een prachtige Ferplast Jenny. Nu genoeg gebazeld, verder naar mijn kleine witte trots.

Naam: White Pearl
Soort dier: Syrische hamster
Leeftijd: 5 weken
Geslacht: man
Kleur: Wit, zwarte ogen

Dit is mamma met haar 3 kleine troetels toen ze net 2,5 week oud waren

Afbeelding

En de trotse pappa

Afbeelding

Hier met zijn aller beste vriend, mijn 18 jarige kat.

Afbeelding

Oom Rain had het al gezien, daar kwam een nieuweling de kamer binnen

Afbeelding

En ja hoor, daar hebben we hem.

Afbeelding

Een buis, zo'n ding had hij nog niet eerder gezien. LEUK!

Afbeelding

Het wieltje kende hij ook nog niet, maar behoorde meteen tot de favorieten van zijn nieuwe kooi.

Afbeelding

Jippie, hollen

Afbeelding

Zie ik nou een deur open staan???

Afbeelding

En uiteindelijk was hij genoeg gekalmeert om lekker te gaan drinken

Afbeelding

Dit was mijn lieve troetel, enne, als je hier toch bent, wil je dan ook nog even commentaar geven??? Alsjeblieeeft??? O:)

sjaslique

Re: Stoere White Pearl in zijn grote jongens huis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 21:39

Haha vooral die foto waar die half uit de kooi hangt is erg leuk. Toch fijn dat zijn nieuwe onderkomen goed bevalt.

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 09:03

woeh en die kat doet daar niets aan ?? Dat zou nooit goed komen met mijn vraatzuchtig monster. :=

Tatort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-09 22:19

Hahahaha, mijn kat is nu eenmaal het zoetste beestje dat je tegen kunt komen :P Wij hadden vorig jaar een nestje lijsters in de tuin. We hadden al een dood vogeltje eronder gevonden die er blijkbaar uitgegooid of gevallen was en toen kwam mijn kat een week later dood leuk met een levende baby lijster aanlopen , hij had hem niet aangebeten, het vogeltje had geen schrammetje, maar toen we het beestje naar een vogelopvang in de buurt brachten bleek dat zijn vleugeltje niet goed was en dat zijn mamma hem daarom waarschijnlijk uit het nest had gegooid. Dus toen besloot kat lief hem even naar mijn moeder te brengen, want er horen geen beestjes te liggen op de plek waar HIJ altijd ligt te zonnen. We hebben hier alle beesten die hij hoort op te eten, maar hij vindt het alleen maar leuk allemaal.