Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ris schreef:Dan wordt alsnog in het asiel eerst gekeken of het dier een chip heeft en wie de eigenaar is.
En daarnaast we zeggen toch niet dat het onzin is maar dat het extra is dat je een dier ook altijd moet laaten chipen en dat een kokertje extra luxe is net als dat jij geen droog brood eet maar er beleg op doet.
ch_ntii123 schreef:Nou, ik zocht het omdat ik het aan mn paard zn hoofdstel wil hangen (of/en zadel). Ik heb er nu namelijk één, die heb ik aan een paar kraaltjes gehangen en dat vond ik wel een leuk idee, valt goed op, en is niet te missen..misschien dat meer mensen hier interesse in hebben.
Ik moet morgen even een foto maken, maar ik zocht eigenlijk waar je ze goedkoop kan kopen (en dan is het handig als je de specifieke naam ervan weet:))
Loizy schreef:ch_ntii123 schreef:Nou, ik zocht het omdat ik het aan mn paard zn hoofdstel wil hangen (of/en zadel). Ik heb er nu namelijk één, die heb ik aan een paar kraaltjes gehangen en dat vond ik wel een leuk idee, valt goed op, en is niet te missen..misschien dat meer mensen hier interesse in hebben.
Ik moet morgen even een foto maken, maar ik zocht eigenlijk waar je ze goedkoop kan kopen (en dan is het handig als je de specifieke naam ervan weet:))
Veel mensen (vooral maneges) hangen sleutelhangers aan hun tuig, van die platte dingetjes waar je een papiertje in kan schuiven.