Ik moet het even kwijt, want ik snap er echt helemaal niets meer van. Ik zou het ff uitleggen

Ik heb 10 konijnen in totaal. 6 Vrouwtjes, 4 mannekes. Sinds 1,5 week heb ik een 9 delig konijnenflat aangeschaft, zodat alle konijnen er in kunnen en ik niet steeds losse hokken heb en dat ik ook de loslopende groep (5) konijnen achter "slot en grendel " heb. Konijnen zijn mijn hobby en wil er heel af en toe een nestje van hebben (graag hier geen reactie over dat er al voldoende konijnen zijn, want dat weet ik

Kijk ik af gelopen zaterdag in het hok van het nestje (daar zitten 3 vrouwtjes bij elkaar(zusjes)) en zie ik in een andere hoek een berg haren liggen. Ik denk, zou wel 1tje schijnzwanger zijn geweest, dus voel in het nest om er zeker van te zijn dat er niets in ligt. Verrek, liggen daar 5 roze wormpjes in

Maargoed, nu heb ik dus 2 nesten. (wel leuk natuurlijk, maar is echt niet mijn bedoeling!!). Geef ik vanmiddag alle konijnen een lekkere pluk hooi, begint er 1tje gelijk met een nest maken

Ik heb totaal geen bedoelingen om zooo veel nesten te hebben. De jonkies geef ik weg/ verkoop ik en wil eerst alle jonkies een goed te huis hebben voordat ik EVENTUEEL nog een nestje neem.
Ik heb laatst wel iemand horen zeggen dat konijnen 2 baarmoeders hebben en ze voor een tijdje sperma op kunnen slaan. Zou dit het geval kunnen zijn ?????????
Ik huur bij een boer een stuk wei voor de pony's, met daarbij een schuurtje. Daar heb ik de konijnen ook in gehuisvest. Eerder had ik 5 vrouwtjes er los lopen, 1 vrouwtje kon helaas niet samen met de rest en had ik in een hok zitten. De mannetjes zaten ook letterlijk achter slot en grendel en konden ook niet ontsnappen. Al heeft er 1tje 2,5 maand geleden het wel voor elkaar gekregen, maar heb toen in die tijd geen nesten of wat dan ook gehad. (over de ratten: het hok waar het enige vrouwtje in zat(buitenhok), bestond uit gaas met redelijk grote mazen. Dus er konden blijkbaar ratten doorheen en die hebben het nest leeggeroofd)
Hebben jullie misschien enig idee hoe het komt dat ik nu ineens waarschijnlijk 1 zwanger konijn en 1 onverwacht nest heb kunnen krijgen???? het enige wat ik me nog kan bedenken is dat er iemand is, die de vrouwtjes bij een mannetje gezet heeft. Er komt verder, bij mijn weten, niemand op stal dan alleen ik en iemand die daar haar pony ook heeft staan.