Rust zacht lieve Mickey

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Limoen

Rust zacht lieve Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-09 19:54

Mijn kater van 4 jaar Mickey zat al een hele tijd met blaasgruis,elke keer weer kuren, katheteriseren, speciaal dieet. Het ging maar niet goed, soms ff 2 weken goed. En dan was het weer mis, het was gewoon een rotleven voor hem.

We hebben nu besloten hem uit zijn lijden te verlossen. Ik zag aan zijn ogen dat hij het ook niet leuk meer vond, z'n miauw was pijnlijk.

Het afscheidt was verschrikkelijk, het was hardstikke druk bij de dierenarts (we moesten tijdens spreekuur komen) allemaal jankende honden. Mickey werd er vet gestresst van, in het begin lag hij wel spinnend tegen mij aan als ik hem knuffelde.
Later kwamen er allemaal mensen heen en weer rennen in onze kamer omdat er een konijntje ziek was. Mickey werd helemaal wild (het was nogal een angstige kat en vertrouwde alleen mij) toen moesten we verhuizen en is Mickey halfsuf zó wild geworden dat hij op de grond viel. Door al die mensen en honden.

Daarna zaten we dus in een ander kamertje, mn vader ik en Mickey. Daar is ie in mijn armen in slaap gevallen en overleden..

Rust nu maar zacht lief vriendje van me, je verdiende niet zo'n leven.
Afbeelding

sunny_l0ve

Re: Rust zacht lieve Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 21:15

Wat zielig! Veel sterkte met het verlies. Ik vind het trouwens wel raar dat je gewoon tijdens het spreekuur moest komen. Bij mijn DA zorgen ze er voor dat er dan niemand anders is, alleen daar voor zijn nog mensen.

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-09 21:31

Dankje, ja ik vind het ook raar.
Het is niet leuk om zo afscheid te nemen, maar het kon niet anders. En ik wilde Mickey niet nog 3dagen zo laten lopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 21:56

Wat een verschrikkelijk verhaal om zo je kat weg te moeten brengen, bij elke DA kan je toch wel hiervoor speciaal een afspraakje maken om in alle rust afscheid te nemen? Sorrie ik vidn dit echt verschrikkelijk zo zou ik nooit afscheid kunnen nemen van mijn huisdier.

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-09 22:00

Ja maar ze hadden pas weer plaats over 3/4 dagen ofzo voor een afspraak.
En ik ga niet mijn kat nog 3/4 dagen met een blaas op knappen laten lopen |(
Ik vond het ook verschrikkelijk .. |(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 22:02

Was er dan geen andere DA in de buurt? Kan me heel goed voorstellen dat dit erg traumatisch is ja! IK had er zelfs voor naar een andere stad gereden als het dan zo moet. Verschrikkelijk, geen woorden voor.

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 08:10

Ik kan me voorstellen dat je daar niet langer mee wilt lopen, maar heel vreemd. Die DA bij ons heeft gewoon ong. tot 3/4 uur gewone afspraken en daarna roostert hij gewoon in om een dier te laten inslapen, zodat hij ook de tijd kan nemen.
Ook heel erg zielig geweest voor je kat dat hij in zo'n stress moest gaan, maar nu heeft hij in ieder geval rust.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 08:12

Wat erg dat je hem hebt moeten laten inslapen.
En dan ook nog tijdens een regulier spreekuur.

Was fijner geweest als je na het spreekuur had kunnen komen.

Heel veel sterkte.