Ik heb een poes van 2 jaar oud en sinds 2 dagen valt ze steeds op haar rechter zijkant. (echt meerdere keren per dag, en dat terwijl ze veel buiten is en ik haar niet 24/7 zie, dus het zal wel nog vaker zijn) Het lijkt net of ze dan 1 seconde even weg is en dat staat ze gewoon alsof er niks gebeurd is op. Ook als ze zit en ze d'r poten wil wassen zie je dat ze soms haar evenwicht verliest. Gister ben ik met haar naar de dierenarts geweest en die vermoed dat het iets neurologisch is. Of het kan epilepsie zijn, een klap op dr hoofd gehad of vergiftiging. Ze heeft nu een spuitje gehad dat ervoor moet zorgen dat als er zwellingen zijn deze weggaan, mocht ze een klap op dr hoofd gehad hebben. De oren, pupillen, looppas, hart en temperatuur waren goed, ze eet en drinkt nog goed.
Heeft iemand hier ervaring mee? Als ze binnen 2 weken veel afvalt, of ze blijft omvallen, worden er bloedonderzoeken gedaan.
malih
Geplaatst: 14-06-09 00:55
hmm, mijn eerste gedachte was : absances , vorm van epelepsi, de hele dag kleine stukjes van 2 a 3 sec worden er dan weg gehaald. dat zou t omvallen kunnen verklaren.