Mijn arme knuffel zit het ook niet mee

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

dicenbalt

Mijn arme knuffel zit het ook niet mee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-09 16:12

Mijn arme kater heeft steeds zo'n last van zn gezondheid. Nu weer had hij al een aantal dagen last van diarree. Gister zag ik dat zn hele poepgat ontstoken was, ik geprobeerd schoon te wassen maar lukte niet, het deed m zo veel pijn. Net naar de DA geweest en bleek hij allemaal ontstekingen in zijn buik te hebben. Blaasontsteking, en een ontsteking aan zn darmen en ze dacht nog meer ontstekingen te voelen bij zn pancreas (of daar in de buurt). Ook was ie al redelijk ver uitgedroogd en zn hele kont was ontstoken aan de buitenkant. Hij heeft nu een hele stapel medicijnen en zalf voor zn billetjes. Over 3 dagen weer terug voor controle en ondertussen proberen hem nat voer te geven met wat ORS erin om op krachten te komen en diarree remmers + antibiotica. Ik ben zo bang dat het niet meer goed komt, hij is ook al niet meer de jongste. Ik snap er niets van, houdt hem altijd nauw in de gaten omdat hij echt mn zorgenkind is. Dacht dat de diarree wel over zou gaan, maar bleek toch erger te zijn. Hij at en dronk nog wel, daarom dacht ik dat het wel meeviel, en dan hoor je opeens dat ie al dagen met al die ontstekingen rondloopt. Ik kan me wel voor mn kop slaan dat ik niet gelijk naar de DA gerent ben met 'm.

sunny_l0ve

Re: Mijn arme knuffel zit het ook niet mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 17:04

aaah wat sneu. Ik denk dat jij het ook niet kon weten, je hebt hem al helemaal in de gaten gehouden. Ik hoop dat het goed komt met hem! Sterkte ermee!

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 17:15

Agossie..
Je kan het jezelf niet kwalijk nemen, onthoud dat.
Ik duim hier mee voor je kater hoor! :j

Het is helaas gewoon kat-eigen, net zolang doorlopen met iets en doen alsof er niks aan de hand is tot het echt niet meer gaat.
Een hele stomme eigenschap, want daardoor zijn er zat mensen die te lang wachten, als een dier aangeeft dat het niet meer kan hebben mensen vaak al veel te lang gewacht.

Gelukkig houd jij je vriendje goed in de gaten.

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 00:04

@ moonfish: Ja, dat is het lastige, dat die beestjes zo taai zijn ;).

dicenbalt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-09 23:06

Hey meiden, lees jullie berichten net pas, bedankt voor de opsteker :) Het gaat gelukkig alweer iets beter met hem, morgen controle bij de DA dan zien we even verder

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 08:07

Gelukkig maar!