Python en ik

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Wilma

Python en ik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-09 21:05

Dinsdag in dierenpark Emmen kreeg ik de eer deze prachtige python vast te mogen houden, wat een waanzinnig mooi dier zeg! Wilde hem wel mee naar huis nemen maar dat mocht niet :D Misschien ook niet handig met 7 cavia's haha. Hij was nog niet zo groot, ongeveer 3 kilo zei de mevrouw.

Afbeelding
Afbeelding

Anoniem

Re: Python en ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 21:06

Jieks. lef hoor. :)) Wel 'n gaaf ding!

Wilma

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-09 21:08

Haha valt wel mee, beestje was de rust zelve, ze zijn ook helemaal niet agressief, of je moet gaan knijpen. Het is geen gifslang maar een wurgslang. Eén klein meisje kreeg hem om haar nek, was k nog jaloers ook haha, maargoed toen was mijn beurt al geweest. Hoop jonge kids met schoolreisje stonden te bleren dat ze hem ook vast wilden houden

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 23:21

Ze zijn leuk pythons, op school in Engeland hadden ze 2 van die huge pythons die echt 2 of 3 meter lang waren en enorm dik. Die moesten we wel met meerdere mensen vasthouden. Vond de kleine pythons en de boa's ook erg leuk om vast te houden.
Ze zijn ook erg relaxed als je ze gewoon rustig vast houdt.

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 15:04

Slangen zijn ook leuk. Ik vind het alleen absoluut geen huisdieren. Wij hebben ook slangen op school. Ik heb al een aantal keer een informatieavond gehad voor VMBO scholieren en dan moest ik altijd van m'n klasgenoot de slang vasthouden. Op een gegeven moment was hij zo rustig dat alle kinderen dachten dat hij nep was ;).

xROMY

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 18:28

Dierenpark Emmen! =:)

Wilma

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-09 08:56

Ja het is een hele mooie dierentuin!! in 2012 ga ik weer, dan hebben ze als het goed is alles overgeheveld naar de andere locatie :D