mijn cavia -Musti- gaat vandaag geopereerd worden aan een gezwel op haar melkklieren. Een paar maand geleden is er al een gezwel weggehaald dat op de zijkant van haar buikje zat. Die operatie is zeer goed verlopen, Musti was na de operatie onmiddellijk weer de oude.
Ze is 4,5 jaar, dus het is steeds spannend afwachten hoe ze gaat reageren op die verdoving, of ze dat nog aan kan op haar leeftijd.
Omdat het gezwel op haar melkklieren groter werd, konden we niet wachten tot augustus om het weg te halen (de DA zei dat we er best een periode tussen lieten zodat ze een goed herstel kon hebben en dat de operaties niet te vlug op elkaar zouden volgen zodat ze alles nog aankon.)
Dus vandaag ligt ze op de operatietafel, ik heb haar zojuist weggebracht. Omdat deze ingreep toch wel groter is dan verleden keer, heb ik wel zenuwen. Aangezien haar leeftijd..
Ik hoop dat mijn meisje het zal halen en dat ik gauw weer een vrolijk rond huppelende cavia heb.
Bovendien had ze schurft dat zeer traag wegging. Vandaag zag dat er toch alweer veel beter uit

Musti zit alleen, vroeger zat er wel een vriendinnetje bij maar deze is helaas gestorven. Ik kan er nu geen nieuwe cavia meer bij zetten, daarvoor is ze te dominant. (Dus geen commentaar dat ze alleen is

Ik heb geprobeerd om er een foto van te nemen, het is niet erg duidelijk. Het is dus, hoe wij naar de foto kijken, aan de rechterkant

Mijn vrolijke meid

Zijn er nog bokkers die een cavia hadden die geopereerd moesten worden? Is toen bij jullie alles vlot verlopen?
Groetjes.