Bedankt voor de tips tot nu toe. Afdekhoes is denk ik geen optie, want als ik 2 min mijn auto neer zet en dan weer weg moet zit die er al op. Dan moet je voor 2 min een hoes erop doen.
Als die schrikt omdat je de deur al open doet dan zet die al af in je lak.
Stinkspul zou een optie zijn. Niet op de lak, maar desnoods op een doek die ik erboven hang ofzo. Waar kan je dat halen? Dierenwinkel? Tuincentrum? Welkoop zit hier helaas niet dat ik weet.
Stroom zou ook wel kunnen werken. Iemand een idee hoe je zoiets opzet (zonder hem lettelijk dood te volteren)?
Ik heb zelf ook 2 katten die buiten komen, maar die komen niet verder dan ONZE achtertuin. Niemand heeft dus last van die dieren en als we weg zijn zijn de katten binnen.
Deze kat zit met 35+ graden buiten, s nachts, met die sneeuwstorm van jaren terug en in de vrieskou. Ook als ze op vakantie gaan pleuren ze hun haarbal op straat met voer in de achtertuin (wat andere katten dan opeten). Ze zijn niet onaardig tegen ons, ze hebben vorige katten schade ook geregelt met hun verzekering, maar die verzekering blijft natuurlijk niet betalen.
Als ik nu alvast iets kan oefenen met mn oude auto kan de kat gewoon buiten, krijg ik geen ruzie met de buren en blijft mijn auto hopelijk heel.