Kattebeest slapen op mijn hand-boskat.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Suuzert

Kattebeest slapen op mijn hand-boskat.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-09 21:38

Hoidaar,

Ik zat daarnet op de bank met de kat naast mij. Het is een boskat en hij heet poes. Poes is een gecastreerde kater (Oeps, ik wilde bijna zeggen ruin :P). Tweede pinksterdag is hij 10 jaar geworden. Wij hebben poes vanaf baby af aan. Zijn mama was te jong en moest naar het dierenziekenhuis in Utrecht als ik het goed heb, en is daar later overleden. Poes heeft papieren en mama en papa zijn bekent, die kan ik nu alleen even niet vinden vind het gewoon leuk om te vertellen. We hebben hem opgevoed met de fles, en kregen daarbij ook de rest van het nest. Twee zwakke kittens zijn overleden en de rest zijn naar een nieuw baasje gegaan.

Goed ik typ teveel. Hij begon met het naast me liggen, met zijn poot en uitgetrokken nagels pakt hij dan mijn hand (ookal typ ik op mijn laptop) en die trekt hij naar zich toe. Pa was helaas aan de telefoon dus ik kon daar geen foto's van maken. Maar het is de bedoeling dat ik met mijn hand onder zijn kop kom, zodat hij goed kan gaan liggen:

Afbeelding

Afbeelding

En zodra ik hem aai met mijn andere hand valt hij in slaap:

Afbeelding

Afbeelding

En inderdaad, ik heb ruim een uur met 1 hand moeten typen op msn e.d. Omdat de kat ging zeuren als ik mijn hand weghaalde. Hij weet dat hij verhaard op het moment, en het is enorm vervelend als hij tegen me aan blijft lopen.. wat hij ook zeker doet als hij zijn zin niet krijgt :P

Marchador

Re: Kattebeest slapen op mijn hand-boskat.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 21:39

Haha wat schattig zeg dat hij zo inslaap valt in je hand.
Hij is ook echt lekker aan het genieten! Heerlijk!

Suuzert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-09 21:41

Als het aan hem ligt blijft hij zo heel de dag liggen. Als ik naar mijn werk ga (werk tegenwoordig dicht bij huis) loopt hij mee en dan moet ik hem echt wegjagen met stampen op de grond anders loopt hij mee de winkel binnen haha.