elady schreef:Het lijkt net alsof ik mijn eigen konijn omschreven zie worden. Ik heb ook een 'kleine terrorist' in huis.
Ze is vandaag precies 4 maanden oud en maakt ook dat knorrende geluid wat jij omschrijft.
Ik ben wel op zoek naar een ander konijn erbij, want ik heb het gevoel dat ze wat eenzaam is in haar eentje, los van het feit dat ze er best vaak uitkomt en ik haar (naar mijn idee) genoeg aandacht geef.
ja, precies hetzelfde! ik heb mijn ouders al heel lief aangekeken voor een gecastreerd rammetje erbij, maar die willen het echt niet.. misschien als we weer komen van vakantie, we gaan namelijk binnenkort 4 weken naar canada, en na die tijd zou het best kunnen misschien..
ik weet 100% zeker dat het een vrouwtje is, de rare bui is nu een beetje over (staartje niet meer omhoog, geen kadootjes overal achterlaten
) maar als ik voel onder haar buik, voel ik allemaal kleine tepeltjes.. dat lijkt me niet mannelijk?
maar ik denk dat de dierenwinkel ook over haar leeftijd heeft gelogen, omdat ik haar eind april kreeg, en ze was toen volgens hun 9,5 week oud. dan kan ze niet nu al in de pubertijd komen toch?
het is bij mij niet zo dat ze gemeen is, ze wordt alleen wat minder graag geknuffeld nu..
een cavia zat ik ook niet aan te denken, want dat vind ik zoiezo niet zulke leuke beestjes