Ik heb voor mijn huis twee hele grote bomen en daar zitten sinds een paar dagen een stuk of vijf kraaien in die echt de hele tijd aan het knokken zijn... Het maakt een pokkeherrie en ze gaan tot diep in de nacht door, dus je begrijpt dat het er niet gezelliger op word in huis. Bovendien hebben ze het op de kat van mijn zus (tevens buurvrouw) voorzien. Arme Ollie durft bijna niet meer naar buiten toe, het arme ding

Nu heeft er een van de kraaien verloren denk ik, want hij is een beetje gehavend en hij zit op de grond in plaats van in de boom. Oftwel, in de vensterbank van mijn slaapkamer naast de voordeur. De hele vensterbank zit onder de flatsen en het is gewoon eng om de deur uit te gaan met zo'n beest dat je gezellig aan zit te staren. Hij laat zich ook niet zomaar wegjagen. Hij blijft je gewoon aan zitten staren...
Ik wil eigenlijk geen vogelverschrikkers oid in de tuin zetten, aangezien ik in een pachtig monumentaal huis woon en we het net een beetje netjes hebben aan de voorkant. Zijn er nog andere oplossingen voor een kraaienprobleem? Is dit misschien iets om bij de verhuurder van het huis aan te geven?
even ter illustratie: dit is mijn huis + boompjes:
http://i6.photobucket.com/albums/y232/F ... DC0967.jpg
Ik hoop dat er iemand een goed idee heeft, want ik word er knettergek van!