Sinds 1e pinksterdag ben ik mijn Jack Russell kwijt. Ze is vermist in Chaam, Noord-Brabant. Ik heb haar overal gezocht, geadverteerd, flyers, asiels, internet maar geen enkele reactie. Ik ben bang dat haar iets is overkomen of dat ze is meegenomen. Ze is kortbenig, ruwharig, en heeft een bruin bandje aan met haar naam en ons tel. We missen haar zo ontzettend. En ook de onzekerheid.... Mocht iemand haar gezien hebben reageer aub.
welke naam staat er op het bandje? Mijn ouders wonen in chaam, en gaan regelmatig met onze honden een rondje wandelen of fietsen, misschien dat die haar gezien hebben?
Ja ik heb haar aangemeld bij Amivedi en ook op marktplaats staat ze als vermist. Omdat Jack Russells vaak bij paardenmensen zitten probeer ik het ook via deze site.
Slim, vooral ook omdat er altijd wel mensen in de buurt wonen
Carla5111
Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-09 18:40
nogmaals een oproep: heeft u haar gezien in de omgeving chaam, alphen, baarle-nassau of heeft u haar meegenomen neem contact met mij op, ons gezin mist haar enorm
Bravura
Geplaatst: 05-06-09 23:20
Politie daar ook al gebeld en de dierenambulance? Misschien weten die wat te vertellen, of anders kunnen ze registreren dat je hondje daar vermist is?