gecastreerde kat raakt toch opgewonden?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

dicenbalt

gecastreerde kat raakt toch opgewonden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-09 09:52

Hm, ik heb een beetje een genante vraag, maar mijn kat is vorig jaar gecastreerd. Nooit last van gehad, maar gister in bed deed ie opeens zo raar. Hij ging op mijn been liggen (op de dekens) en beet zich vast in de deken terwijl hij mijn been begon te berijden. Ik kon het eerst niet geloven, dacht dat ie zat te stoeien, maar toen ik 'm op zn rug draaide was hij duidelijk opgewonden (je zag ook echt zn piem zitten :o ). Ik heb m gelijk de slaapkamer uitgezet en de deur dichtgetrokken, heeft ie de hele tijd zielig zitten mauwen voor de deur. Maar kan dat? Ik dacht dat bij castratie die gevoelens er niet meer waren? Mijn andere kat doet het ook nooit... Zou het kunnen dat de castratie niet goed gelukt is ofzo? En het is zo raar dat ie het nooit eerder heeft gedaan.

Diane65

Re: gecastreerde kat raakt toch opgewonden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 09:56

Ja hoor, ik had ook een gecastreerde kater en een toenmalige onderhuurster een krolse poes. Die werd door mijn ex-kater 'gewoon' gedekt.

dicenbalt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-09 09:57

He bah, dan heb ik ook liever dat ie een poes pakt als dat ie verlekkerd op mijn been gaat liggen rijen

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 09:59

Haha ja hoor dat kan.. Zou het alleen niet accepteren op je been. Ik heb 2 ex-katers lopen, die elkaar af en toe bespringen..

dicenbalt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-09 10:11

Nee, ik heb hem er ook direct uitgezet. Maar was zo verbaasd dat ie het nooit eerder heeft gedaan. Hoop niet dat ik nu zijn vaste lustobject wordt :n Hij was altijd zo'n gezellige knuffel 's avonds. Heel de dag heel druk en dan op bed even lekker knuffen voor het slapen, maar als hij dit blijft doen dan wil ik m niet meer op mn slaapkamer hebben.

Diane65

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 10:12

Nou, inderdaad, als zo'n kater op mijn been zou gaan raggen, vloog hij toch ineens een meter of wat door de kamer ;-). En niet zeggen dat katten niets kunnen leren, ze zijn bijdehand genoeg.

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 11:44

Mijn kat doet dat ook. Het achterlijke is dat hij het alleen bij mij doet. Hij slaapt ook het meest bij mij in mijn nest. Dan springt hij op bed en dan wil hij op mijn been gaan rijden, dan geef ik hem een klap op zijn kop, en dan gaat hij normaal liggen en verder slapen. Gewoon een beetje lentekriebels denk ik...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 12:11

Diane65 schreef:
Ja hoor, ik had ook een gecastreerde kater en een toenmalige onderhuurster een krolse poes. Die werd door mijn ex-kater 'gewoon' gedekt.

Mijn ex-kater dekt ook nog altijd, maar niet mijn been :')

dicenbalt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-09 14:21

sunny_l0ve schreef:
dan geef ik hem een klap op zijn kop, en dan gaat hij normaal liggen en verder slapen.

_-:( Stoute kat. Hihi, ik durfde m amper op te tillen, heb hem echt de kamer uit geschoven :D zal hem idd wel even duidelijk moeten maken dat het geen gewenst gedrag is, hij mag die lusten ergens anders op botvieren

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 15:34

Getverdemme, zou ik ook niet van gediend zijn :D

Vorig jaar hadden we tijdens onze vakantie een 'camping kat', El Tigro hadden we hem genoemd. Beestje kwam bij ons eten halen en sliep bij ons op het luchtbed. Tot hij inderdaad hetzelfde deed als de jouwe... vastbijten in de deken, rijden en toen ik hem in z'n nekvel greep werd hij pissig. Heb hem de tent uit gegooid en vanaf dat moment lekker buiten eten gegeven en een kussentje op de stoel gelegd, kon ie mooi daar slapen!

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 15:37

He bah, dat heeft onze kat ook een keer gedaan.
Die pakte ons toen net krolse babypoesje (nouja, het was dus al geen baby meer :+ ) terwijl hij al 13 was :\
Nou, ik heb echt met verbazing zitten kijken.
Deed me echt aan een bejaard mannetje met een meisje van 18 denken ofzo _O- brr.

En dat terwijl hij al met 1 jaar ongeveer gecastreerd is :')
Dus ook 12 jaar na de castratie gaat het gewoon huppaaa _O-

dicenbalt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-09 15:41

Dan heb ik echt het begrip castratie altijd heel verkeerd begrepen. Ik dacht dat het dan gewoon niet meer kon, dus ook geen losse flodders schieten zeg maar. Er is toch verschil tussen steriliseren en castreren? Met de eerste zit er nog wel gevoel in en kan hij er alles mee behalve bevruchten en bij de laatste is het een plasbuisje waarmee hij verder niets meer voelt of kan (vandaar toch de eunuchs vroeger?)

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 15:44

Volgens mij komt er gewoon niks meer uit... maar kan die het verder nog wel?

dicenbalt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-09 15:47

dat is dan weer lekker :o? van mij.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 15:48

Moet zeggen... ik heb het nog nooit meegemaakt met een geholpen kater van mezelf :n

Die kat op de camping was een zwerver, dus niet geholpen.

dicenbalt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-09 15:49

misschien toch even DA bellen? Misschien zijn ze teruggegroeid ofzo :? of kan dat niet?

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 15:53

Hahahahaha net zoals amandelen? :D

Heb echt geen idee, maar vind het wel maf dat een geholpen kater dit doet. Maar als ik de anderen hier mag geloven, dan is het zo gek nog niet. Wel een heel smerig idee ;)

dicenbalt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-09 15:56

Ja, hij had zich echt vastgebeten in de dekens alsof het een nekvelletje was. Ik heb het ook nog nooit eerder gezien, maar vind het ook niet zo'n fijn idee...

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 15:57

een gecastreerde man kan toch ook gewoon sexen :')
vind het geen vreemd gedrag, want de lusten hebben ze gewoon, maar ze kunnen het niet uitvoeren..

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 15:58

dicenbalt schreef:
misschien toch even DA bellen? Misschien zijn ze teruggegroeid ofzo :? of kan dat niet?

Ze halen (net als bij een hengst) de ballen en (een gedeelte) van de zaadstrengen weg.
Dus ze zijn nooit meer vruchtbaar (en nee, ballen groeien niet meer terug).
Maar dit betekend niet dat hij niet meer opgewonden kan worden.
Door het missen van hormonen is de drang heel veel minder, maar sommige doen alsof ze volledig kater zijn.

Er zijn ook ruinen die gewoon door dekken.

Bij de Eunuch was ook bekend dat ze het nog konden doen (alleen het gevoel is veeeel minder en de drang ook), vandaar dat ze steeds vroeger begonnen met castreren van jongetjes.(hoe ouder, hoe meer de kans dat "hij" het later nog kan). Er zijn verhalen bekend van prinsessen die een seksuele relatie hadden met "hun" eunuch.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 16:00

Jolandaa_ schreef:
een gecastreerde man kan toch ook gewoon sexen :')
vind het geen vreemd gedrag, want de lusten hebben ze gewoon, maar ze kunnen het niet uitvoeren..

Mannen worden gesteriliseerd de teelballen blijven dan gewoon zitten.
Voor het lichaam en gevoel maakt dit niks uit alleen kan het zaad niet meer naar buiten komen en verdwijnt in de buikholte.

dicenbalt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-09 16:03

Bedankt voor de uitleg Brainless (je doet je naam nu geen eer aan :) ) Wel balen dus, want dan zal hij er wel niet mee stoppen

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 16:06

Nou, mijn kat heeft het voor en na die ene keer nooit meer gedaan :)
Misschien stopt het wel gewoon :)

dicenbalt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-09 16:07

*duimt nu heel hard dat het stopt*

Paul11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 16:18

Goh, wat zijn jullie harteloos >;) , gun dat beestje z'n lolletje :D, hij is al zoveel kwijtgeraakt :') _O- _O-