Vandaag een ontzettende drukke dag voor ons: we gaan eindelijk verhuizen, eindelijk naar een huis waarbij m'n paarden bij huis staan.
Ook gingen onze 2 lieve katjes Charles & Jimmy mee naar het nieuwe huis, ze voelde zich meteen thuis en waren meteen al druk aan het spelen. Ik was druk bezig met de knalpaarse verf op mijn muur tot mijn moeder riep voor het eten, dus ik ging deed de deur dicht en ging naar beneden om te eten.....
Half uurtje later loop ik mijn kamer in, had helemaal niet gezien dat de deur open was.. en ja hoooooor; heeeeeeel m'n vloer vól met paarse pootafdrukken en vegen en daar zaten ze dan, in een hoekje, heel zielig te kijken: mijn prachtige paarse katten. Dus toen konden ze meteen in bad, gelukkig was de verf nog nat en kregen we alles eruit.
De rest van de dag hebben ze liggen drogen in de zon, ben helaas in de haast vergeten om wat leuke foto's voor jullie te maken haha!
Nog meer mensen die ooit zoiets hebben meegemaakt?
ach anders is het wel heel orgineel misschien een idee om te doen als je een aparte huiskamer oid wil
RosaJennifer
Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-09 22:37
xMarit schreef:
Hahahaha, hilarisch verhaal
Lijkt wel alsof het uit een film komt oid.
Nog nooit meegemaakt eigenlijk .. Kreeg je de vloer ook nog schoon?
ja had gelukkig net het zeil eronder gelegd want ik had net een nieuwe houten vloer. Dus de katjes en de vloer zijn er nog goed vanaf gekomen, nja de katjes naar hun mening vast iets minder haha
RosaJennifer
Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-09 22:44
Heb trouwens wel een hele charmante foto van 1 van de katjes wanneer hij helemaal ingesopt is,