Het zit zo: Ik stond onder de douche en Luna lag lekker in de tuin,op een gegeven moment was Luna dus weg... roepen had geen zin want er kwam geen reactie op.
Na een tijdje kwam er een brul van een paar huizen verder,daar maar eens even gaan kijken en daar vond ik mijn hond die dus heel zielig stond te kijken.....met de hond van de buurvrouw er aan vastgeplakt

Mijn hond is loops en is hem dus simpelweg gepeerd om een nummertje te maken met de buurhond (die woond zo'n 5 huizen verder).Normaal als ze loops is moet ze dus niks van andere honden hebben en gaat zo ook altijd gelijk op der kont zitten als er een reu bij der in der buurt komt..helaas dacht ze er deze keer dus anders over

Naja,toch maar even een kopje koffie bij de buuv gedaan want de honden zaten toch nog wel even aan elkaar geplakt. Thuis de dierenarts maar gebelt voor een morning after prik. Deze kan ik gelukkig halen van de week.
Alleen het probleem is nu,Luna is helemaal van slag,loopt te spugen,te hijgen,te draaien,wil niet eten,eigenlijk is ze totaal zichzelf niet meer. Is dit door haar avontuurtje gekomen oid? Vind het wel heel sneu voor der,maar ik zou niet weten wat ik voor der kan doen nu ze zo uit der doen is...
Met de aanstaande vader gaat alles heel goed,hij wil alleen ook nog niet eten

Nouja,ik moest even m'n verhaal kwijt.