Gekke titel, maar ik ben niet zo'n creatieveling. Ik heb twee honden, twee katten, twee vogels en twee konijnen. Verdeeld over twee huizen, ouders zijn gescheiden (dus ja, huizen zijn nog schoon te houden haha). Nu wonen de honden niet in het huis waar ik tegenwoordig het meeste zit, en ik zie ook de mogelijkheid niet om die constant mee te nemen, zij raken daar gestressed van en vinden het niet prettig al dat verhuizen.
Mijn vogels zijn handtam maar die hebben al teveel aan elkaar en willen niets anders dan kroelen en vliegen met z'n twee.
Mijn konijnen zijn op het randje van vals en leven samen. Zijn ook al een beetje oud aan het worden en ze vinden mij en elk ander mens eng, dus die laat ik liever lekker zitten.
De katten lopen grotendeels buiten en komen af en toe langs voor een kroel, maar daar blijft het bij en dan gaan ze weer.
Mijn dieren gaan dus duidelijk hun eigen weg en ik mis eigenlijk de honden wel erg. Zie het niet zitten om een hond te nemen, want dan moeten het er twee zijn en dan zadel ik het gezin ook weer op met dieren die ze niet kunnen vermijden. Maar wat 'neem' je dan? Een dier dat mijn gezelschap leuk vind, maar een dat dus liever alleen is. Elk dier dat hier met z'n twee zit heeft genoeg aan zijn soortgenoot dat merk ik wel. Fijn voor hun..maar ik voel me ook wel eens eenzaam

Wil ook best de hond van de buren lenen, jammer dat ze er geen hebben.