We hebben een haai(tje), beestje doet de raarste dingen (hij springt regelmatig de bak uit als die open gaat en dat soort spul

Hoe, wat?
Blijkt dus dat het beestje het vandaag gepresteerd heeft om in een boomstronk die in de aquarium ligt (ookal sinds het begin) vast te raken .. Ouders hebben dat dus gezien en hem er zo braaf mogelijk proberen uit te halen. Maarja, er is dus wel schade .. Bovenop mist hij een aantal schubben en ook zijn vinnen opzij zijn geraakt. Weet niet of je het zo kan voorstellen, anders maak ik eventueel wel een foto indien makkelijker

Beestje is dus ook heel stilletjes .. hangt een beetje te zweven, zwemt klein beetje rond, maar niet zoals anders .. Wat natuurlijk ergens wel normaal is lijkt mij. Maar hij eet ook niet .. En nu vraag ik me af: komt dit nog goed? Moet hij gewoon even bekomen en komt het wel weer in orde? Of is het einde verhaal en ziet hij alleen maar af?
Iemand ervaring met een vis die schubben mist? Kan dat makkelijk ontsteken ofzo?
En ook: wat met de andere vissen? Kan er 1 of andere ziekte ontstaan of iets? Of maakt dat voor hen totaal niet uit?
(ken dus niks van vissen aangezien ik er verder totaal niks mee heb

Bedankt.