Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

) Zondag komen ze terug dus het is maar voor een paar daagjes, maargoed vond het zo zielig uitzien een kippetje alleen in zo'n groot hok... We hebben haar hok schoongemaakt, het voer en water bijgevuld en gekeken hoeveel er precies in zat dus kunnen we morgen checken of ze wel gewoon gegeten/ gedronken heeft. Hoop wel dat zij wel blijft leven, is ook zo sneu voor die mensen dat als zij weg zijn hun kipjes er niet meer zijn als ze terug komen.. spatter schreef:kippen zijn kanibalen, eten gewoon hun soortgenoten op
kippen zijn wel groepsdieren dus alleen is niet echt een goed idee al zal ze die paar dagen wel overleven
zomaar een vreemde kip er bij zetten zou ik ook niet doen en overlaten aan de eigenaren
de vraag is natuurlijk wel waarom die ééne kip dood ging, als het iets besmettelijk is, kan de andere ook nog het looje leggen
Ik denk zelf dat die ene kip dood is gegaan aan misschien een combinatie van warmte en stress? Het heeft zwaar geonweerd en het is ontzettend warm en benauwd geweest bij ons. Ik zelf denk ook niet dat er iets heel ergs zal gebeuren, maar wou toch voor de zekerheid nog wat verschillende meningen horen etc
ze eet en drinkt nog goed, alleen ziet ze er een beetje eenzaam uit, maar volgens mij komt het wel weer goed