Tijger is een beetje een vreemde kat, hij vangt muizen, vogels maar hij knuffelt hamsters Eind 2007 is zijn laatste hamstervriendinnetje dood gegaan. Hij is weer helemaal in de wolken Hier de voorgaande vriendjes:Tijger en ChiyoTijger en Ziggy
Jeetje, wat apart zeg, dat die hamsters niet bang voor hem zijn.Heb zoiets echt nog nooit gezien, wel schattig!
Miss_Malfoy schreef:Haha oeps, een stukje instinct kwijt? Haha inderdaad Is de kat opgegroeit toen je je oude hamstertje nog had? Wel heel apart zeg! Zie ik mijn kat niet zo snel doen
Wat super schattig! Zeker die foto's waar de hamster op het hoofd van je kat zit, en hij maar trots zijn
Wat grappig! Hoop dat mijn katten ook zo omgaan met de nieuw aan te schaffen hamster .En trouwens, jouw kat is een kopie van de mijne . Zal straks eens even een foto plaatsen.
Het is geen recente foto, maar had zo snel niets anders. Hierop kan je zien dat zelfs de tekening nagenoeg hetzelfde is.
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah hoe schattig!!! Doet ie dat nou altijd met hamsters??Ik heb een keer een kat gehad die het leuk vond om mn cavia te wassen. Ook heel apart gezicht!