Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Mijn pup heeft ook demodex. Ik ben sinds een tijdje gestopt met de Ectodex, omdat er nog gediscussieerd wordt over de werking van ectodex. Het is een zeer agressief goedje, onze pup werd er helemaal niet blij van en bovendien wordt de weerstand ook niet beter van ectodex, omdat het vol met gifstoffen zit die het lichaam weer af moet breken en af moet voeren.
Dus goed voer (vers vlees is super)!
), het krikt de darmflora goed op door alle (goede!) bacteriën die erin zitten.
De pups zijn paar keer nagekeken. Maar hij is nu al 5maanden he. En het plekje kwam ongeveer 3 weken geleden. En verder bedankt!
Bij de DA hebben ze ze ook wel als het goed is. Ik heb het destijds via internet besteld. Je moet hem dan elke maand voor 3 maanden lang een pipet geven.
Ik ben blij dat ik ermee gestopt ben, mijn hond vond het verschrikkelijk, het spul brandt enorm en sinds we zijn gestopt is het nog steeds wel elke keer een stukje beter geworden. Bovendien voelde ik me elke keer weer verschrikkelijk schuldig om dermate giftig spul op mijn hond te smeren waar je zelf al handschoenen bij aan moet. Onze hond ging er enorm van kwijlen en wist eigenlijk niet waar hij het zoeken moest. Volgens mij doet het ook gewoon pijn.