We horen de gekste verhalen over onze hondje... we hebben haar gekocht als tibetaanse terrier x kruising van iets... Maar op een tibetaanse terrier lijkt ze echt totaal niet Dus hier hebben we heel erg onze twijfels in er was laatst zelf een vrouw die beweerde dat we een echte rashond hadden!! Een pyreneese herder.. Even gegoogeld maar daar lijkt ze dus totaaaal niet op Wie o wie herkent een of ander ras in het beestje van mij? Ze is actief, slim, ongeveer 35-40 cm hoog en erg behendig. Er zal wel wat van terrier in haar zitten. Ik was gewoon benieuwd of iemand iets in haar herkend? Foto is een beetje overbelicht, maar ze is dus zwart met wat wit
ja kan ze is alleen groter dan een jack russel of een shi tzu Als pup leek ze ook erg op de engelse stafford terrier van een vriendin van mij, en ze heeft nogal een brede kop magoed we zitten nu dus op : terrier met iets
hahah ja ze is ook echt een schatje was ik ook van mening hoor vuilnisbakken terrier maar dat sommige mensen toch heel erg van mening zijn dat we toch echt een rashond hebben vind ik toch maar raar, dus ik dacht nou dan zal er wel wat in te herkennen zijn