Ik maak me namelijk erg zorgen over een kat van ons. Het is een poes, ze heeft een paar maanden geleden een gezond nestje gekregen met 3 kittens. Geen problemen mee gehad, 1 kitten is in ons bezit en dus gebleven. De kitten is al zelfstandig, maar drinkt voor de 'gezelligheid' nog bij zijn moeder. De moeder hebben we al zeker 3 of 4 jaar.
Nu is ze sinds vanochtend 4 uur niet meer thuis gekomen. Vanochtend rond dat tijdstip kregen ze te eten, normaal eet ze het meeste maar dit keer helemaal niets. Dit is echt niets voor haar, aangezien ze de voerbak zowat 'owned'. (de hele dag krijgen ze droge brokjes, 'sochtends en 'savonds vlees). Ze is toen gelijk weggegaan en niet meer gezien. Normaal ligt ze altijd binnen en gaat alleen naar buiten om haar behoefte te doen.
Misschien is het nog te vroeg om zorgn te gaan maken, ze is immers nog maar 1 dag weg..... Alleen zag ik gister iets verontrustend. Ik zat aan tafel koffie te drinken toen er voor ons aan de weg (in een hofje) een auto stopte. Paar keer heen en weer reed en toen stapte er een man uit de auto. De man zocht heel even in de bosjes, pakte toen een kat eruit (zwart witte, bouw is waarschijnlijk van poes, met halsbandje) nam hem mee, stopte hem los in de auto en reed weg.

Iemand... help?