cavia meets hamster...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

NathalietjeB

cavia meets hamster...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-09 20:24

heb sinds 1 dag een hamster dr bij ..
nu had ik vandaag even een bui om ze beide op foto te zetten wat leuke pics heeft opgeleverd.
me caaf was echt zo lief voor me hamster...

kijk mee en geniet van caaf die moeders speelt

Afbeelding
mijn caafjes oortje en oogje
Afbeelding
fotomodelletje
Afbeelding
meet monster me hamster
Afbeelding
en dr hapjes
Afbeelding
spetter meets monster
Afbeelding
moeders meets kind
Afbeelding
friemelen aan spetter
Afbeelding
monster slaapt
Afbeelding
monster die toekijkt
Afbeelding
en de laatste van het stel...

laten jullie berichtje achter?

mltex

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 20:25

Geweldig ook mooie foto's lijkt alleen of je cavia aan de dope zit _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 20:26

leuke foto's maar niet echt slim om ze samen te zetten.. er hoeft maar 1 uit te vallen naar de ander en je hebt een probleem..

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-09 20:28

dees_daan schreef:
leuke foto's maar niet echt slim om ze samen te zetten.. er hoeft maar 1 uit te vallen naar de ander en je hebt een probleem..

het was ook maar 2 telle ofzo hoor maar goed ze was echt heel lief voor me hamster

Anoniem

Re: cavia meets hamster...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 20:35

dan nog, in 1 tel kan het gebeurd zijn, daarnaast doe je je hamster er geen plezier mee, aangezien een caaf een stuk groter is, en een hamster een solitairlevend dier is.. maar je moet het zelf weten, goed is het niet ;)

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-09 20:40

het was maar 2 telle:S...jesus ik weet heus wel waar ik mee bezig ben hoor .
t was enkel eve 2 telle voor foto

m1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 15:35

Leuke foto's!!

Vind het wel overdreven hoor, dat je ze niet even bij mekaar zou kunnen zetten, cavia eet rustig door.. Onze hond hangt ook altijd boven het hamsterhok, nou de hamster probeert zo dicht mogelijk bij haar te komen en rent niet uit angst terug naar haar holletje, en hond is toch ook echt veel groter als de hamster.. :P Oja, en een mens is toch ook veel groter als een hamster??

Apart hamstertje heb je wel, met die witte vlekjes over het grijze heen, leuk! Ik had eerst ook een pearl hamster.. nu overgegaan op een gevlekt syrtje :)

Piera

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 15:38

Ziet er schattig uit, mooie foto's!

En voor even kan inderdaad wel, cavia's zijn niet zo moordzuchtig en het enige echte gevaar voor een hamster is dat de cavia er bover op springt, en dat gebeurt niet zo snel.

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 19:57

Wat een ontzettend mooie foto's!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 20:01

A
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 13-07-23 17:00, in het totaal 1 keer bewerkt

x_Charlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 20:06

Hihi; op de laatste foto lijkt het net of je caaf denkt: 'Oh my gooood; een hamster! :oo'. En op foto 7 en 8: 'Aaah; dat beest gaat gewoon zomaar aan mijn kont zitten..!' :'). Leuke beestjes heb je :).

xvanity22

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 00:10

Ik zette mijn hamster en cavia ook zovaak samen ;) ging prima. als ik ff het hok van mijn hamster ging verschonen zetten ik hem even bij mijn cavia. het waren elkaars beste maatjes :) Dus ik zie het probleem eigenlijk ook niet.

Verder super foto's en mooie beestjes!

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-09 14:47

dank jullie wel allemaal voor jullie berichtjes...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 19:14

jullie kunnen het allemaal overdreven vinden, maar ten eerste hamsters zijn nachtdieren, die wordt dus uit zijn rust gehaald, en bij een groot eng beest (voor hem) gezet, de hamster hoeft maar even iets te doen waardoor de caaf uithaald en het is gebeurd, ik vind het gewoon ronduit dom om deze 2 dieren bij elkaar te zetten. heel dom.. een hamster waarschuwt namelijk nauwelijks, en kan je caaf zo bijten, dan ben je dus al te laat.. hij kan zijn rug breken als de caaf perongeluk een poot op hem zet enz. het is niet voor niets zo dat hamsters solitair leven, en niet samen gehouden worden met andere dieren..

en mensen zijn idd ook groot, daarom moet je ook weten hoe je een hamster moet benaderen, anders worden ze bestempeld als vals.. ja raar he als je hem wakker maakt en dan verkeerd en te snel op pakt.. heel jammer dat mensen zich niet verdiepen in de dieren die ze aanschaffen ;)

Ambiiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 22:45

Wat maak jij gave foto's zeg! Verder: Bij ons in het dorp leven de knaagdieren bij elkaar bij de buren verderop. Diehebben achter huis een grote ren. Cavia's, konijnen en hamsters. Die beesten zitten van jongs af aan al bij elkaar, en hebben nooit wat gedaan.

samp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 00:34

Wauw mooie foto's hoor! Ik zat te kijken welke foto ik echt het mooiste vind, maar ik kan niet kiezen :D
Als ik een foto van m'n hammie probeer te maken is ie meestal bewogen :P
Leuke dieren ook ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 06:13

Ambiiee schreef:
Wat maak jij gave foto's zeg! Verder: Bij ons in het dorp leven de knaagdieren bij elkaar bij de buren verderop. Diehebben achter huis een grote ren. Cavia's, konijnen en hamsters. Die beesten zitten van jongs af aan al bij elkaar, en hebben nooit wat gedaan.

dat is helemaal dom aangezien er in caviavoer een antibiotica zit dat hamsters niet mogen hebben ;)

Ambiiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 12:32

en ik hamster voer zit niets wat cavia's niet mogen.. tegenwoordig heb je daar alle mogelijkheden toe, omdat meer mensen knaagdieren zo gaan houden.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 12:35

wat weten sommige mensen het weer goed hier zeg :Z

maar errug mooie fotos hoor :)

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-09 21:24

weetje zal volgende keer geen topic meer openen met foto's mensen weten het altijd zoooo beter...
echt weer types trieste bokt...

het gaat hier maar om een moment opnamen ben ik meteen slecht?? als ik mijn cavia en hamster 3 telle samen zet?
jullie bleren meteen over voer maar snap niet waar jullie die domme onzin nou weer vandaan hale dat ik mijn hamster cavia voer geef..
want me hamster heeft gewoon ze eigen voer...

maar bedankt weer mensen van bokt die het ooo zooo beter weten...

mltex

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 22:08

buster4ever schreef:
weetje zal volgende keer geen topic meer openen met foto's mensen weten het altijd zoooo beter...

het gaat hier maar om een moment opnamen ben ik meteen slecht?? als ik mijn cavia en hamster 3 telle samen zet?
jullie bleren meteen over voer maar snap niet waar jullie die domme onzin nou weer vandaan hale dat ik mijn hamster cavia voer geef..

Ach trek het je niet aan...paardenvolk staat bekend om hun 'oogkleppen' en betweterig gedrag. Daarnaast als ze elkaar echt aangevlogen hadden had dat een bloederige fotoshoot geweest, wat tegenwoordig onder kunst valt :o

Eydis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 22:25

Wat een onzinreacties hier in het topic zeg, ga die onzin ergens anders uitdiscussieren.

Leuke foto's hoor! Leuke beestjes ;)

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-09 23:01

mltex schreef:
buster4ever schreef:

Ach trek het je niet aan...paardenvolk staat bekend om hun 'oogkleppen' en betweterig gedrag. Daarnaast als ze elkaar echt aangevlogen hadden had dat een bloederige fotoshoot geweest, wat tegenwoordig onder kunst valt :o

idd maar ik snap gewoon niet waarom ze t opeens gaan hebbe over fiets voer.... alsof ze denken alles t weten.... volgens mij heet hamster voer niet voor niets hamster voer en cavia voer cavia voer...
en sorry voor de betweters maar ze mogen beide groen voer hebben...

maar ik post voortaan gewoon geen foto's meer want mensen weten het zo veel meer beter hier altijd maar..
bokt blijft voor mij gewoon niet leuk zo.
ik plaats gewoon wat mooie foto's en t enige wat je krijgt is commentaar over wat wel en niet mag.

sorry maar bokt bedankt

Surface

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 23:07

nounou, iets minder kan ook wel.
Je hoeft je niet gelijk zó aangevallen te voelen.

Maar het is idd niet slim om een hamster bij een caaf te zetten, ook al is het maar 3 sec. ;)
Hamster waarschuwen nauwelijks, maar ze kunnen je caaf zo bijten, en dan heb je een probleem.

Ik (en ik denk ook anderen.) proberen écht niet zeikerig over te komen, maar ik neem aan dat jij allebei je dieren gewoon heel wil laten? :D

cocochanel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 23:47

Ik vind het echt super gafe foto's.
de eerste,derde en vijfde vind ik echt heel gaaf!
En het gaat toch goed tussen de diertjes,meisje maakt mooie foto's en jullie gaan weer allemaal lopen zeuren,leuk als je denkt leuke berichtjes over je foto's te gaan lezen :( vinden jullie toch ook niet leuk als je foto's plaatst ofwel ?
Vind het in ieder geval heel mooi gedaan! :)