Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Brainless schreef:Stroomdraden op je schutting, zodat je kat in zijn eigen tuin blijft.
Ik denk niet dat je hun kan verbieden kattenvoer buiten neer te zetten.
Jouw kat komt bij hun in de tuin.
Brainless schreef:Hoezo is dat geen optie??
Chiqa schreef:Dan kan ik hem beter af laten maken, daar maak ik mijn kat zeer ongelukkig mee.
Beessie heeft jaren lang lekker rond kunnen zwerven, en we hebben een kat vriendelijke buurt
tessyke schreef:je kan niet van mensen verwachten dat ze in hun eigen tuin jou regels zullen volgen, misschien komen er zoveel katten bij hun op bezoek en willen ze helemaal niet daarmee stoppen omdat 1 kat ermee in gevaar zou komen
het is jou kat en dus jou verantwoordelijkheid om hem dan binnen te houden of een ren neer te zetten
siskeh schreef:ik heb niet het idee dat die mevrouw naar je argumenten gaat luisteren? of wel....
anders, zou ik zeggen: laat buuf dieetvoer voor katje kopen, en laat haar dat geven...maar dat is redelijk kansloos!
tessyke schreef:je kan niet van mensen verwachten dat ze in hun eigen tuin jou regels zullen volgen, misschien komen er zoveel katten bij hun op bezoek en willen ze helemaal niet daarmee stoppen omdat 1 kat ermee in gevaar zou komen
het is jou kat en dus jou verantwoordelijkheid om hem dan binnen te houden of een ren neer te zetten
siskeh schreef:maaruhh TS: eet jouw kat wel "gewoon" voer als hij eenmaal aan dieetvoer gewend is?
wij hebben twee dieetvoerkatten, maar die weigeren absoluut om gewoon voer te eten!
!
Chiqa schreef:Dan kan ik hem beter af laten maken, daar maak ik mijn kat zeer ongelukkig mee.
Beessie heeft jaren lang lekker rond kunnen zwerven, en we hebben een kat vriendelijke buurt
nooit geen problemen.
Dus dit is geen optie.
Less schreef:Als ik jou was zou ik wederom met haar praten en uitleggen en overdrijven hoe het zit. Maar ik ken dit soort vrouwtjes denk ik wel. "het kan allemaal geen kwaad, etc..."
Chiqa schreef:Het is bijna droog, zal zo even naar haar toegaan eens kijken hoe ik dit het beste kan brengen zodat het nu wél indruk maakt.Less schreef:Als ik jou was zou ik wederom met haar praten en uitleggen en overdrijven hoe het zit. Maar ik ken dit soort vrouwtjes denk ik wel. "het kan allemaal geen kwaad, etc..."
Ze is idd van geen kwaad bewust, er lopen hier ook katten met blaasgruis rond. DB is er al meerdere malen geweest maar ze blijft doorgaan met voeren. Ik zal zo vertellen hoe het afgelopen is welzijn van het dier staat nu even bovenaan.
Jij ook succes met jou kattenbeest!!
Citaat:hij is ook beginnend dement.