Tussen mijn dekjes vond ik ineens een nestje kleine muisjes, nog helemaal kaal. Volgens mij waren ze niet zo heel erg oud.
Wat kun je met deze muisjes doen?
En wat kan je doen om dit te voorkomen, vind ze heel schattig maar ook erg vies

gr. claudia
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pluttersput schreef:Nu je ze hebt verlegd is het bidden of de moeder nog terug komt. De kans is heel erg klein. Je kan ze zelf groot brengen, maar kost ontzettend veel moeite en tijd. Als ze kaal zijn betekend dat dat ze hooguit 1 dag oud zijn..
Ik heb ze hier ook met de hand groot gebracht, mocht je tips willen kan je bij mij terecht.
ilovetrusha schreef:Niet doodmaken dat is zielig!
Wacht dan nog een nachtje af..
Hinke schreef:Pluttersput schreef:Nu je ze hebt verlegd is het bidden of de moeder nog terug komt. De kans is heel erg klein. Je kan ze zelf groot brengen, maar kost ontzettend veel moeite en tijd. Als ze kaal zijn betekend dat dat ze hooguit 1 dag oud zijn..
Ik heb ze hier ook met de hand groot gebracht, mocht je tips willen kan je bij mij terecht.
Echt waar? En je kreeg ze toen ze nog maar pasgeboren waren? Ik heb dat zelf ooit eens geprobeerd, toen ik nog klein was. Ik nam hem overal mee naar toe zodat ik hem altijd eten kon geven, en probeerde snachts wakker te blijven zodat ik hem dan ook eten kon gevenNa 2 dagen was hij dood
![]()