Ik wil het voer van mijn Jack russel graag gaan wijzigen.
Op zich ziet hij er zeer goed uit: zijn vacht glanst, hij is energiek ( maar ja tis n jackje

Het voer dat hij kreeg voldoet niet en nu ben ik me gaan verdiepen in passende alternatieven: bedoeling is om 's morgens vlees te gaan geven ( hiervoor heb ik DUCK uitgekozen omdat smuldier, stawi, farmfood...echt nergens hier in de zéér wijde omgeving verkrijgbaar is...ik heb het ganse weekend rondgereden en dus 1 speciaalzaak gevonden waar ze dus dergelijke schijfjes versvoer verkochten) en 's avonds brokken.
Maar de brokken zijn het grootste probleem.
Er zijn zoveel verdeelde meningen over welke merken er goed zijn bijvoorbeeld,...
Komt er nog bij dat het geen makkelijke eter is. Ik heb al diverse merken uitgeprobeerd en ook diverse 'smaken'. Hij lijkt Lam& rijst wel oké te vinden.
Alleen had ik dus wel nog enkele vragen:
* Kent er hier iemand het merk DUCK versvoer? is dit compleetvoer? ze hadden dit in pakjes van 10x 100gr schijfjes. Hoeveel geef je hiervan dan per maaltijd. Er stond namelijk echt niets van uitleg op de verpakking...
* Vanaf wanneer mag je nu ECHT stoppen met puppyvoer?
Dit baart me nog het meeste zorgen: de ene zegt dat ik dit al lang niet meer moet geven ( mijn hondje is nu 6 maanden). Maar daarstraks was ik in een speciaalzaak en die vrouw verklaarde me echt gek dat ik wilde stoppen met puppyvoer...dit moest ik blijven geven tot hij ver 1 jaar oud was !?
* Kent iemand het merk brokken Euro premium? Bento Kronen? hiervan heb ik nu enkele stalen mee naar huis om te proberen. Ook Royal Canin en Eukaneuba leken me geschikt.
* Hoeveel zou ik dan 's avonds nog van de brokken bijvoeren?
Alvast erg bedankt!!