Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Misschien wel handig om hem te leren dat ie door kattenluikjes heen kan.. anders heb je een poes die overstuur buiten zit omdat hij niet binnen bij zijn eten kan...

ook oudere van een jaar of 8 ook binnenkatten, maar die hielden we 3 weken binnen en dan laten we ze een keer buiten met ons erbij (los zonder tuig) en als dat goed gaat gewoon lekker laten lopen binnen en buiten
is altijd goed gegaan
o
stef schreef:Ja mijn kat zit ook alleen aan het tuigje wanneer ik of mijn ouders ook in de tuin aanwezig zijn. Wanneer we niet thuis zijn is hij sowiezo binnen. En 1x per dag (gemiddeld) gaat Mucho ongeveer een halfuurtje er alleen op uit. Slecht weer of niet, hij zal en moet gewoon ff zijn rondje doen buiten. We hebben een veilige kattenbuurt met weinig auto's.. Dat maakt het voor mij ook wel gemakkelijker om Mucho los te laten.hij zit trouwens alleen aan t tuigje als we thuis zijn hoor.... dus nooit zonder toezicht

Sjukke schreef:stef schreef:Waarom zijn ecyoj en me_myself_i het niet eens, of vinden het niet zo geweldig om katten naar buiten laten gaan aan een tuigje/touw?
ik ben van mening dat ze gewoon lekker vrij moeten rondlopen, was ook niet mijn bedoeling om mensen te beledigen ofzo als iemand zijn kat aan een touw / tuigje heeft... Moet iedereen zelf weten natuurlijk
Sjee dat is slordig!! Is je kat niet gechipt ofzo? Ze zouden toch eerst moeten kijken wie de eigenaar is voordat het dier naar het asiel gebracht wordt!!