op 09-01-09 is er wat ergs gebeurd toen waren onze 9 cavia's weg(vele hebben dat topic wel gelezen!)
Toen waren 9 cavia's uit onze(goed dichtgemaakte) ren gestolen!
nu hebben wij dus een hele tijd naar de oorzaak gezocht politie erbij gehaald, maar ja die kunnen er niet veel aan doen.
We hadden 2 cavia's binnen!
ik ben nogal allergisch dus die moesten of weg of naar buiten!
Nou eerst gebrobeert op het balkon ging perfect alleen het balkon is er niet echt geschikt voor dan word het heel vies
dus we kwamen tot de conclusie dat ze maar naar die ren moesten!
ik nou dat mag wel maar dan moet er een net over heen(soort vijver net heel groen en kan niets doorheen) en kippen gaas aan de zijkant!
Nou alles was helemaal gedaan er kon echt niets in of uit!
Nou had me cavia weer eens ontsnapping pogingen gedaan en toen zat ze vast in het gaas.

dit hebben we meteen weer dicht gemaakt!
Vannacht hoorde ik aan de voorkant van het huis gefluit ik dacht huh?
Ik ben niet wezen kijken want ik hoor dit vaker en meestal zijn het gewoon vogels ofzo!
Vanochtend ging me broer naar buiten hij vroeg aan mij;'heb jij de cavia's gezien?'
ik nee ik ben nog niet buiten geweest!
ik snel me aan kleden ren ik naar buiten en ja hoor onze 2 cavia's weg!
Het enige wat we hadden gevonden was wat haar van onze grijze cavia.
Als de dood dat mijn lievelings cavia dood/op gegeten is.

dus ik me moeder bellen
en ineens zegt me broer kijk eens!
dus ik kom overstuur met me moeder aan de telefoon naar buiten en wie zit daar in de tuin helemaal nat van de vocht en druppels
Mijn lieveling Cavia Misty

Wij zoeken naar die grijze met Misty in een handdoekje, maar deze grijze cavia is spoorloos net als al die 9 cavia's hiervoor!
Ik vraag me nog steeds af hoe dit kan, want we hebben het echt heel dicht gemaakt!
er kan niets in tenzij je via de schutting gaat(als klein dier Bijv. rat of marter)
Maar ja ik vroeg me nu dus af of jullie ook zoiets mee hebben gemaakt want onze konijn ernaast die hebben NOOIT wat we hebben 1 vlaamse reus en een dwerg konijntje en die is net iets groter dan Misty.

Sorry voor het super lange verhaal!
Bedankt voor het lezen
Groetjes Livanna