Zelf de frontline, beaphar.....zelfs de dure meuk van de dierenarts.
Weet iemand een goed middel?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sieppus schreef:Ik heb er al talloze van de honden geplukt. De honden met van alles en nog wat ingespoten....Niks baat.![]()
Sjukke schreef:Sieppus schreef:Ik heb er al talloze van de honden geplukt. De honden met van alles en nog wat ingespoten....Niks baat.![]()
Scalibor protectorband!! Echt -volgens mij- het beste middel tegen teken ooit!!
Mijn hond is erg geliefd onder de teken..Met enkel alleen behandeling met Frontline heb ik ooit 31 teken van Buddy afgehaald!! (tussen mei en oktober). Met de Scalibor protectorband -binnen hetzelfde tijdsbestek- 0 !! Echt ik zweer bij die band!
Maar wat versta je onder 'de dure meuk' van de dierenarts? Scalibor is namelijk alleen bij de dierenarts te verkrijgen en is niet bepaald goedkoop (tussen 25 en 30 euro voor 1 band voor middelgrote hond, als ik het me goed herrinner). Dit baat echter wel degelijk!Beaphar of 'Vita-nogiets' of andere merken van de dierenwinkel werken bij onze honden ook niet!
Robin__ schreef:Wij weten ook gewoon echt niet meer wat we er tegen moeten doen, wij wonen in een bosrijke omgeving en de hond en de kat zitten echt veel onder, elke avond doen we dus even een tekencontrole, halen we die nog over de vacht heenlopen eraf en draaien we die erin zitten eruit.. Frontline werkt niet meer