Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Liezel1 schreef:Ik vraag me eigenlijk ook af of deze dingen wel bedoeld zijn voor katten die buiten komen... Hoe kunnen ze dan een boom invluchten?
Quellian schreef:Liezel1 schreef:Ik vraag me eigenlijk ook af of deze dingen wel bedoeld zijn voor katten die buiten komen... Hoe kunnen ze dan een boom invluchten?
Ja niet...
Ik vraag me vooral af wie op dit maffe idee is gekomen! Een kat is een kat, die voed je op of je accepteert een geruïneerd interieur. Neem anders een pluche kat.
Yamcha; heb je al gelezen over ontklauwen? Daar krijg ik kippenvel van, dan vind ik die hoesjes nog vriendelijker (blijf erbij dat die van mij dat niet hoeven).
ikkebenmar schreef:Mijn kat weet ook wel dat hij niet aan de bank of tafelpoten mag komen... maarja als ik niet thuis ben gaat hij toch zijn eigen gang. Hij mag dan ook niet meer in de zitkamer (met de bank komen) alleen als we thuis zijn.
De onderkant van de bank is ook erg, want als hij met een speeltje aan het spelen is en die komt onder de bank dan begint hij ernaar te klauwen. En er zitten al heel wat halen in onze destijds nieuwe bank.
Ik heb zelf een krabpaal van hout gemaakt, dit scheelt al een heleboel. Maar de tafelpoten wil hij ook nog wel eens gebruiken dus.
Mijn vriend wil een oplossing voordat we in de toekomst gaan verhuizen en nieuw meubilair aanschaffen. Dit leek me dus wel wat om uit te proberen. Dit is iig niet definitief en kan ik een proeftijd geven...
Alleen moet je om ze uit Amerika te bestellen een creditcard hebben.... en die hebben we niet