Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

(jaa ik ook:P)maargoed als niemand controleert...
er is wel bij ons een losloopgebied (kunnen ze beter pad noemen.. in 5 min ben je er doorheen gelopen) maar dat vind ik nergens op slaan. Volgens mij zijn alle losloopgebieden zo klein...
Behalve als ze stout zijn natuurlijk 
Weet dit dus ook alleen maar omdat ik er voorheen met paard heb gereden haha.
maar ik had de auto daar neer gezet want dacht dat het losloopgebied eerder al begon
Ik moet er ook voor met de auto maar is het wel waard
Geen reden dus. er woont niemand naast, er staan geen schapen of koeien naast het fietspad en er wordt heel streng gecontroleerd. oftewel wij moeten met de auto weg om ze goed te kunnen uitlaten razen.
vaak omdat er wilde dieren in het bos lopen
Mogen de honden in belgie in alle bossen los dan?
zoals al eerder gezecht voor het bijhouden van de hondentoilet enz. Of het alleen in nl is weet ik niet.. Frances schreef:Ik ken ook bijna geen losloopgebieden in de buurt.. Er zijn wel een aantal stukken bos waar ze eens losloopgebied hebben, amar dat is toch al snel een eind rijden... Ik vindt het ook altijd heel leuk om naar de drunense duinen te gaan, maar ook dat is weer zover dat ik er bijna niet kom helaas. Naar mijn mening mogen er ook wel wat meer losloopgebieden komen.. Die bossen zijn soms zo gigantisch groot. Ik vraag me dan wel af of daar dan echt niet een stukje losloopgebied van gemaakt kan worden.. Zo groot hoeft het echt niet te zijn lijkt me. Als ik dan zie hoeveel mountainbike routes er zijn bijvoorbeeld
Wel zijn er hier losloopgebiedjes in de buurt, maar die zijn echt zoo klein. Daar ben je in 10 min doorheen
Maar van mij zouden er ook meer losloopgebieden mogen zijn, hoor.