Bobby geinteresseerd in soortgenoot op computerscherm

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

1234

Bobby geinteresseerd in soortgenoot op computerscherm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-09 17:43

Net zat Bobby, mijn kat, op mijn schoot voor de computer, en hij zat zo beetje naar het beeldscherm te kijken, dus ik keek of hij misschien geinteresseerd was in een filmpje van zijn soortgenoot xD
Ik typte (met 1 hand, want op de andere arm lag hij met zijn pootjes }:0 ) 'Cat' in bij google, en jahoor, filmpje van een piano spelende kat :D dus ik klik die aan, en het filmpje begint te spelen :P
Bobby sprong meteen op van mijn schoot en gaat zo voor de computer zitten (nog net niet op het toetsenbord) , proberen em aan te raken met zijn neus ,maar toen hij door had dat dat niet kon ging ie er maar heel geinteresseerd naar zitten kijken xD

Wie weet krijg ik dus later ook een piano-spelende Bobby als hij het een beetje goed heeft afgekeken 8-)

Afbeelding

Afbeelding
(oortje ging naar achter omdat ik flits gebruikte xD )

Hebben jullie dieren dat ook wel eens? :Y)

Iris82

Re: Bobby geinteresseerd in soortgenoot op computerscherm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 11:57

Onze hond reageert echt niet op de tv, of er nu katten of honden of schapen op zijn. Mijn ratten reageren helemaal nergens op (ook IRL reageren ze niet op katten of honden)

Was een tijdje geleden een topic op Bokt met een extreem miauwfilmpje van een kat, daar reageerden veel katten wel heel erg op.

1234

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-09 16:33

Hahah zou ik weleens kunnen proberen xD
Probeerde t wel eens eerder maar dat was niet het ´ goede´ gemiauw :Y) Dus toen deed ie helemaal niets :P

Normaal reageerde Bobby er nooit op xD Maar nu zat ie al naar t scherm te kijken en sprong ie gelijk op }:0

pluche_pluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 14:53

hihihih mijn kitten die ging ook altijd voetbal kijken :P

1234

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-09 15:44

hahah maar dan waarschijnlijk niet-wetend waar ie nou naar zat te kijken xD haha :P Of hij/zij zag allemaal leuke jongens lopen xD _O-

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 15:48

Wij hebben thuis een Westie en die staan erom bekend dat ze TV kijken. Inmiddels is ze doof dus hoort ze het niet meer, maar ze vloog op de TV af als er harde geluiden opkwamen, dieren (reclame van Schwepps, die mier) en het startschot van schaatsen :')
Soms sprong ze op de TV af en raakte daarbij de DVD-speler, dan ging het la-tje open _O-

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 15:49

Hond reageerde op andere dieren op tv en een trein op de pc. Nu een stuk minder ...

1234

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-09 15:55

haha omg dat lijkt me echt grappig om te zien xD
Bobby reageert verder nergens op :7
Soms kijkt ie heel even en dan is zn aandacht weer weg, niet interessant genoeg xD :P
Heb em ook nog nooit naar treinen ofzo zien kijken op de pc of TV }:0 _O-

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 15:58

Mijn kat reageert op miauwende katten op tv, dan gaat ze achter de tv zitten of ze daar verstopt zijn :') Ik lach me altijd helemaal krom om dat gekke beest :')

1234

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-09 22:08

_O- -:) Katten zijn dus niet altijd zo slim xD *ziet hem al zoekend naar de verborgen katten achter de tv* O:) }:0 _O-