Katers

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Liez

Katers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-09 17:07

Hallo,
Wij hebben een kater.
En heeft waarschijnlijk buiten gevochten of gekke beweging gemaakt
Diesel loopt mank maar verder eet en drinkt diesel nog heel erg goed. Als het maandag nog niet over is gaan we naar de DA

Nu is mijn vraag wat heeft jullie kater of poes allemaal gehad toen die weer naar binnen ging. Wondje enz
En hoe snel ging het toen over

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 17:10

scoobydoe schreef:
Hallo,
Wij hebben een kater.
En heeft waarschijnlijk buiten gevochten of gekke beweging gemaakt
Diesel loopt mank maar verder eet en drinkt diesel nog heel erg goed. Als het maandag nog niet over is gaan we naar de DA

Nu is mijn vraag wat heeft jullie kater of poes allemaal gehad toen die weer naar binnen ging. Wondje enz
En hoe snel ging het toen over

:= Dacht dat het even over een andere kater ging :+

Mijn kat is echt de terror van de buurt hier, als ik op bed lig hoor ik hem altijd vechten. Vaak heeft ie alleen wat wondjes bij zn kop, dat laten we zitten, en wordt vanzelf goed. Hij heeft nog nooit iets "groots" gehad of zo...

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 17:12

mijn katerkind had eens een open kussentje onder zn pootje.. hebben we goed schoon gemaakt met betadine en klaar is kees :)

ik zou dus even zelf kijken of die andere kat zn nageltje niet in jou kat zn pootjes zit oid :) succes ( vaak is het met enkele dagen wel over goed dat je naar een da gaat :) vooral zn drinken in de gaten houden :) )

me_myself_i

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 17:14

als hij maandag nog steeds mank loopt zou ik gewoon ff laten checken bij de DA. We hebben ook een kater gehad die had eens een keer een heel stuk huid los aan zijn pootje hangen... hier zijn we wel gewoon naar de DA mee geweest natuurlijk... Kleine krasjes gaat idd vanzelf weer over, kan wel zijn (grotere krassen)dat het gaat ontsteken (zwelling ) en dan moet je ook gewoon na de DA gaan.

_Liez

Re: Katers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-09 17:16

Ja oke maar als we aan zijn achterkant zitten dan mogen we dat ook niet aanraken dus denk dat die een flinke klap heeft gehad

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 17:21

Wat je me zei over PB, zou ik wel ff naar de da gaan dan! :(:)

PriDepo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 13:08

Mijn kat is ook zoon vechtersbaas. Ik zou alleen zelf als het maandag niet beter is naar de DA gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 14:58

Wss een inwendige ontsteking, niet verwaarlozen kan een aputatie worden als je dr te lang mee wacht, heb dr ervaring mee en meteen die kater even laten castereren als dit nog niet gebeurd is.

_Liez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-09 12:28

De kat is al gecastreerd en het is weer helemaal goed

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 14:55

Mijn poes heeft inmiddels 2 operaties achter de rug aan haar kruisbandje, die was gescheurd door een gekke beweging ofzo, we weten niet wat. Ze heeft nu (waarschijnlijk) ook een rugontsteking door de operaties gekregen (die eerste was niet goed gegaan ofzo, vandaar dat er ook nog een tweede bijkwam).

Wij dachten eerst ook dat het niet ernstig was, maar dat bleek et dus jammer genoeg wel!