Oeee, het is zo spannend!
Wacht eerst zal ik het even uitleggen

Kijk, wij hebben wel eens eerder eendeneieren uitgebroed. Totaal hebben we 4 eenden gehad. Eerst een wilde eend, Sjakie! Sjakie's ei lag bij mijn oma in de voortuin. Alles ging goed. Tot dat de kat van de buren moedereend had opgegeten. Wij waren op bezoek, en oma vertelde dat. Ik natuurlijk helemaal over de rooie

Dat jaar daarna hebben mijn zusje en ik 3 eieren van de kinderboerderij gekregen. En mee naar huis genomen zonder dat mijn moeder dat wist!

Mijn moeder wou ze best weer uitbroeden, als het maar niet van die grote ganzen ofzo waren! Je raad het als, zoiets was het wel. Maar wij natuurlijk niets zeggen, haha.
Het waren dus Muskuseenden. Hele grote eenden tegen de gans aan. Zij heten Jip, Sam en Kees.
Hun gingen weer terug naar de kinderboerderij waar (helaas, zij was de liefste), Kees is opgegeten door een vos.
Nu, hebben we dus weer een ei, die mijn moeder onder een wipkip gevonden heeft, in de speeltuin. Waar nog een kapot ei naast lag!
Wij hebben die dus lekker in de broed machine gelegd, en verwachten dat hij a.s dinsdag uitkomt! Maar net gingen mijn moeder en ik weer even luisten en kijken naar ons geliefde eitje. Dus ik en mijn moeder luisterde naar het, PIEPDE HET! Zo ontzettend schattig!! Je hoort ook dat hij (of zij) tegen de eischaal tikt!
En ik ben nu zo zenuwachtig! En vol spanning! Want we weten namelijk niet wat er uit komt!
Dus raad maar! Wat komt er ui? Een eend, witte eend, gans, loopeend, slang, paard, HAHAH.
En zijn er nog mensen met tips? We weten zelf ook al veel dingen, maar misschien zijn er nog dingen die er van pas komen.

Ohh, ik vind het zo spannend, ik heb er helemaal kriebels in mijn buik!
Liefs, Naomi