Onze Oscar is nu een jaar of 13 en ik heb geen idee of dit normaal is voor een kat van haar leeftijd.
Steeds vaker gaat zo 'zomaar' rondjes lopen, ze is dan telkens onderweg van niks naar.... niks

Ze miauwt ook heel veel. Niet echt hard, maar ze geeft constant van die 'zeurderige' piepjes.
Ik heb niet het idee dat ze ziek is oid., ze eet goed, ze ziet er goed uit, en ik kan geen enkel symptoom van pijn ontdekken. Maar dat gedool en gemiauw wordt wel steeds erger...... het is een half jaar geleden begonnen met eens een rondje draaien, maar het wordt wel erger en het gepiep/gemiauw wordt ook steeds erger.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik heb in m'n leventje al heel wat katten gehad, maar helaas zijn ze geen van allen op een behoorlijke leeftijd gekomen. Oscar is dus mijn eerste 'bijna oudje' en da's wel een bijzondere ervaring. Zou ze dement aan het worden zijn, en zo ja, zou er wat aan te doen zijn? Ik vermoed dat ik het antwoord al wel weet, met een beetje pech zitten we hier straks volle dagen in het gemiauw

Ze is echt ontzettend lief en ik hou heel erg veel van haar, wil haar echt niet kwijt. Maar ik moet er toch niet aan denken dat ze straks de hele dag loopt te piepen