rust in vrede lieverd
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
bokken123 schreef:Wij waren laatst ook met de auto aan het rijden en toen zagen we ook een half dode kat aan de weg liggen. Hij was net aangereden en bewoog nog met de pootjes. Heel zielig. Als je een dier aanrijdt, ga er nog even heen. Dat beestje had veel geleden, rij hem dan meteen helemaal dood, dan hoeft het beestje niet te lijden. Mijn moeder en ik durfde allebei het dier niet uit het leiden te verlossen. Mijn moeder en ik hadden de hele dag over dat beestje
bokken123 schreef:Wij waren laatst ook met de auto aan het rijden en toen zagen we ook een half dode kat aan de weg liggen. Hij was net aangereden en bewoog nog met de pootjes. Heel zielig. Als je een dier aanrijdt, ga er nog even heen. Dat beestje had veel geleden, rij hem dan meteen helemaal dood, dan hoeft het beestje niet te lijden. Mijn moeder en ik durfde allebei het dier niet uit het leiden te verlossen. Mijn moeder en ik hadden de hele dag over dat beestje
Mar_ schreef:Sterkte TS!! Blijft heel erg zoiets, amar je meot maar zo denken. Beter een kort en gelukkig leven dan een lang en ongelukkig leven.bokken123 schreef:Wij waren laatst ook met de auto aan het rijden en toen zagen we ook een half dode kat aan de weg liggen. Hij was net aangereden en bewoog nog met de pootjes. Heel zielig. Als je een dier aanrijdt, ga er nog even heen. Dat beestje had veel geleden, rij hem dan meteen helemaal dood, dan hoeft het beestje niet te lijden. Mijn moeder en ik durfde allebei het dier niet uit het leiden te verlossen. Mijn moeder en ik hadden de hele dag over dat beestje
Dit meen je toch niet serieus hoop ik?
cissy schreef:achgossie, nooit leuk dit soort berichten, sterkte met het verlies van je poezenvriendinnetje. Waarom moeten de andere 2 poezen weg, je kan ze toch ook binnen houden of de tuin afzetten zodat ze niet weg kunnen??bokken123 schreef:Wij waren laatst ook met de auto aan het rijden en toen zagen we ook een half dode kat aan de weg liggen. Hij was net aangereden en bewoog nog met de pootjes. Heel zielig. Als je een dier aanrijdt, ga er nog even heen. Dat beestje had veel geleden, rij hem dan meteen helemaal dood, dan hoeft het beestje niet te lijden. Mijn moeder en ik durfde allebei het dier niet uit het leiden te verlossen. Mijn moeder en ik hadden de hele dag over dat beestje
en dan heb je niet even de dierenambulance gebeld of de kat opgepakt en naar de DA gereden??? Of een boer in de buurt die konijnen heeft vragen het beest alsnog de nek om te draaien?
dát zou ik dan weer doen als ik een kat langs de weg vind....