meisje toch...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

amillia

meisje toch...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-09 21:03

kom ik van school, zie ik al aan m'n moeder dat er iets mis is, eerst dacht ik aan m'n oma want die heeft longkanker en moest bloedprikken om te kijken of ze morgen voor chemo was maar nee, Sheila onze kat is voor onze deur doodgereden -traan-. gelukkig hebben de duitsers de goede gewoonte wat ze aanrijden netjes in de berm te leggen maar toch, het kan niet! het mag niet! ze was pas 3, al 3 jaar bij ons, en een echte buitenkat. vanaf 11 uur s'avonds giga pijn aan de linkerzijde van m'n hoofd, mama vertelt wat er is gebeurd en het is helemaal weg, alsof ik het gevoeld heb. onze andere 2 katten, die we nu 2 weken hebben gaan ook weg, om dit te voorkomen. nu heb ik zoiets van waarom? we wonen nu 2 maanden hier, woonde altijd dichtbij veel drukkere wegen dan hiervoor en toch word ze hier ineens aangereden. waarschijnlijk in 1x dood, het was gelijk tegen de LINKERzijde van haar koppie, heb haar niet gezien, m'n moeder heeft haar netjes begraven in de tuin. en toch het is gewoon niet eerlijk -traan- ik wou dat ik het kon voorkomen meisje mischien was het ondanks je leeftijd toch ''je tijd''

Afbeelding

rust in vrede lieverd

Mars

Re: meisje toch...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 21:07

Jeetje wat erg zeg van je kat, wat moet dat schrikken zijn voor jullie!
Heel veel sterkte de komende tijd :(:)

bokken123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 21:08

Heel veel sterkte met dit verlies Y;(

Wij waren laatst ook met de auto aan het rijden en toen zagen we ook een half dode kat aan de weg liggen. Hij was net aangereden en bewoog nog met de pootjes. Heel zielig. Als je een dier aanrijdt, ga er nog even heen. Dat beestje had veel geleden, rij hem dan meteen helemaal dood, dan hoeft het beestje niet te lijden. Mijn moeder en ik durfde allebei het dier niet uit het leiden te verlossen. Mijn moeder en ik hadden de hele dag over dat beestje

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 21:11

Jeetje, wat erg!
Sterkte, dit had niet mogen gebeuren.
Dat van dat pijn bij je hoofd, dat heb ik ook weleens. Mijn tante had een keer haar arm gebroken en om die tijd dat het gebeurde deed mijn arm ook heel pijn. Dat is niet puur toeval dat hebben me moeder en ik heel vaak.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 21:18

achgossie, nooit leuk dit soort berichten, sterkte met het verlies van je poezenvriendinnetje. Waarom moeten de andere 2 poezen weg, je kan ze toch ook binnen houden of de tuin afzetten zodat ze niet weg kunnen??

bokken123 schreef:
Wij waren laatst ook met de auto aan het rijden en toen zagen we ook een half dode kat aan de weg liggen. Hij was net aangereden en bewoog nog met de pootjes. Heel zielig. Als je een dier aanrijdt, ga er nog even heen. Dat beestje had veel geleden, rij hem dan meteen helemaal dood, dan hoeft het beestje niet te lijden. Mijn moeder en ik durfde allebei het dier niet uit het leiden te verlossen. Mijn moeder en ik hadden de hele dag over dat beestje

en dan heb je niet even de dierenambulance gebeld of de kat opgepakt en naar de DA gereden??? Of een boer in de buurt die konijnen heeft vragen het beest alsnog de nek om te draaien?
dát zou ik dan weer doen als ik een kat langs de weg vind....

Rinoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 10:51

Sterkte TS!! Blijft heel erg zoiets, amar je meot maar zo denken. Beter een kort en gelukkig leven dan een lang en ongelukkig leven.

bokken123 schreef:

:x

Dit meen je toch niet serieus hoop ik?

pluche_pluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 10:54

Mar_ schreef:
Sterkte TS!! Blijft heel erg zoiets, amar je meot maar zo denken. Beter een kort en gelukkig leven dan een lang en ongelukkig leven.

bokken123 schreef:

:x

Dit meen je toch niet serieus hoop ik?

sorry dat ik dit in het topic moet zeggen ts, maar wat heb je liever, dat hij meteen in de kattenhemel is, of dat hij eerst nog een paar uur moet lijden op deze wereld?

ik vind het super vervelend voor je, mijn kitten van 8 maanden is ook helaas een tijdje terug aangereden ;( ook veels te jong....

Iris82

Re: meisje toch...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 10:57

Veel sterkte met het verlies.
Onze eerste hond is ook doodgereden op die leeftijd dus ik weet hoe het is.

Kan iedereen nu ophouden met reageren op bokken123?
Vind t een beetje topic vervuiling.

amillia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-09 19:41

cissy schreef:
achgossie, nooit leuk dit soort berichten, sterkte met het verlies van je poezenvriendinnetje. Waarom moeten de andere 2 poezen weg, je kan ze toch ook binnen houden of de tuin afzetten zodat ze niet weg kunnen??

bokken123 schreef:

en dan heb je niet even de dierenambulance gebeld of de kat opgepakt en naar de DA gereden??? Of een boer in de buurt die konijnen heeft vragen het beest alsnog de nek om te draaien?
dát zou ik dan weer doen als ik een kat langs de weg vind....

ten eerst, allemaal hartstikke bedankt. af en toe denk ik echt sheila..dood..weg.. dan krijg ik het ineens ook benauwd en zo.

afzetten is geen optie, we hebben een tuin van een halve hectare

verloren,
nogal een vaag begrip
wat verloren?
een wedstrijd?
een spel?
een sleutel?
mischien een tas?
nee jou ben ik verloren
mijn lieve sheila,
ons poesje,
hoe konden we het zover laten komen?
mama en ik zo bang om die weg
en daar lag je dan, helaas al ver bij ons vandaan
wat hebben we toch fout gedaan?
3 kleine jaartjes was je bij ons
en wat is er gebeurd?
bijden weten we het niet precies,
mischien maar beter ook
het is gewoon zo dat ik je niet meer zien zal
wees gelukkig en waak over ons
uit het oog, nimmer uit het hart
rust in vrede, mijn kleine meisje
Laatst bijgewerkt door amillia op 05-05-09 20:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Shego

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 19:45

Ik snap wat je bedoelt,ik heb zelf 2 katten en ik kan er niet aan denken dat dit ze zou overkomen.Veel sterkte!het is moeilijk maar wel beter dat de andere 2 katten weg gaan,want zoiets wil niemand nog een keer meemaken!!Heeeel veel sterkte ermee! :(:)
Op een dag zul je haar terugzien!

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 21:46

Wauw mooi gedicht! ;)