Mijn nieuwe aanwinst!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Saskia9

Mijn nieuwe aanwinst!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-09 19:31

Nouja nieuw...

Al 2 maanden..maar ben eigenlijk helemaal vergeten een topic aan te maken!
Na de dood van onze oude hond begon het bij mij echt weer te kriebelen.
Ik had een advertentie op marktplaats gezet met wat voor iets ik zocht in een hondje..

Na super veel mailtjes gehad te hebben,kwam ik Spike tegen!
Spike is een hond(je) van 1,5 jaar oud, kruising boerenfox/labrador.gecastreerd reutje.
Hij moest weg omdat hij niet de aandacht kreeg die hij verdiende.
Meneer was veeeeeeeeeeeeeel te dik,dus die moest meteen op dieet!

Nu hij bij mij woont kan ik niet anders zeggen dan dat ik echt mijn maatje heb gevonden!
Hij gaat altijd met me mee naar de paarden,loopt daar lekker los,tussen de andere honden
als die er zijn,luisterd perfect. En ook kan hij naast het paard mee de bossen in!
Op de foto is hij nog een beetje dik,nu is hij alweer wat afgevallen,maar de laatste loodjes duren wat langer vrees ik.. alhoewel het nooit een slanke hond gaat worden,aangezien zijn labrador bouw goed te zien is.

Afbeelding

Wat vinden jullie van mijn nieuwe liefde???

sunny_l0ve

Re: Mijn nieuwe aanwinst!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 19:48

hij heeft echt een schattig koppie! :D Het is alleen wel een echte dikkiedik, maar met geduld en op streng dieet kom je een heel end! Wat fijn dat jij hem een nieuw huis hebt gegeven.

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-09 19:55

Dankjewel voor je reactie!

Hij heeft nu echt zoveel energie,nu hij zoveel afgevallen is! Bewegen gaat een stuk gemakkelijker voor hem,alleen het verdere afvallen gaat niet meer zo snel.. Wil hem ook weer niet uithongeren..hij krijgt al zo weinig haha!

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 19:59

Ja, het begin gaat snel, maar bij mensen zakt het na een tijdje ook af. Geduld is een schone zaak! ;) En vaak zie je het zelf dan geeneens, maar zullen andere mensen het na een tijdje wel zeggen.
Wel mooi dat hij al lekkerder in zijn vel zit!

dienetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 21:38

Zo tezien een hele vroliijke hond. Altijd afwachten ofdat het klikt met een nieuwe hond.
Tegen het hongeren kan je sperziebonen geven. Krijgt ons hondje ook en heeft helemaal geen honger meer.