Turkse Van Cem voor mijn nieuwe camera

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xLenax

Turkse Van Cem voor mijn nieuwe camera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-09 17:33

Ik heb sinds kort een nieuwe camera en ben dus lekker aan het schieten geslagen. Vandaag lag mijn Turkse Van Cem heerlijk in de zon op de vensterbank en dat vroeg natuurlijk om mooie plaatjes:
Afbeelding
Het touwtje van het luchtrooster is wel erg interessant.

Afbeelding
Yes, ik heb hem!

Afbeelding
Oei, Precies daar jeukt het ja!

Afbeelding
O en op mijn hoofd kriebelt het ook een beetje!

Cem is zo'n geweldig fotomodel, hihi. Buiten dat is hij ook een geweldige kat!

Limoen

Re: Turkse Van Cem voor mijn nieuwe camera

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 17:35

Mooi beest!
Qua tekening& kleur lijkt hij veel op mijn persje met puntsnuit.
Ook een rode staart, en mijne heeft wat vlekjes op z'n kop en 1 ieniemini vlekje tussen z'n schouderbladen voro de rest wit.

Van

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 20:22

Cem is echt prachtig :+:
hoe is het gegaan op de show?

die van mij heeft nog steeds niet zoveel haar :D

xLenax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-09 00:21

Cem heeft naar mijn idee veel te veel haar! hihi!
Op de show doet hij het best aardig. Hij heeft nu 2 CAP's gehaald. Nog 1 en dan is hij Premior. Maar hij is tot 2 keer toe na een show ziek geworden (stress denk ik) dus ik durf niet meer zo goed te gaan! Cem is wel erg uitgezwaard de laatste tijd. Hij is erg mooi geworden, als zeg ik het zelf, ahum....

Van

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 18:58

dat is één van de redenen waarom ik met die van mij niet ga, Aslan zou het echt verschrikkelijk vinden.
ik hoop dat Aslan ook nog wat uit gaat zwaren het is nu zo'n slungel :D

Cem ís ook erg mooi :))

Tempus_Fugit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 19:02

Wij hebben ook dat ras kat, hij is alleen aan komen lopen. Ze lijken sprekend op elkaar. Onze heeft een ook rode staart en vlekje op z'n snuit en oren, verder wit.

xLenax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-09 11:32

Vajente: Ik ga ook met Cem niet meer naar een show. Zijn gezondheid gaat natuurlijk voor!! Op de show zelf vindt hij het allemaal even leuk, maar als we dan thuis zijn gaat hij na een paar dagen niet meer eten enzo, dat heeft hij 2 keer gehad en toen was het ook meteen klaar. Die Premior titel zal hij dus niet krijgen, is ook absoluut niet belangrijk. hij mag gewoon lekker thuisblijven en mijn grote vriend zijn. Samen met Jannes en Dorah, hihi. Cem heeft show pensioen.
Cem is ook echt de laatste anderhalve maand gaan uitzwaren, dat ging echt ineens. Hij is natuurlijk ook nog niet klaar, hij wordt in augustus pas 2 jaar. Aslan is geloof ik nog iets jonger dan Cem, heb ik dat goed onthouden? Hij zal ook echt nog wel grover worden. Heb je nog een recente foto van Aslan? Die in je profiel is al wat ouder toch, ben wel benieuwd naar hoe hij er nu uitziet.

Tha Girl: wat grappig, dat jullie kat is aan komen lopen. En ook grappig dat hij op Cem lijkt. Heb je geen foto van hem?