kattenstelers??

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

majestica

kattenstelers??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-09 20:26

ik weet niet of dit goed staat anders sorry

maar ik heb net iets engs meegemaakt
er worden de laatste tijd in onze buurt nogal wat katten vermist
en daarnet zag ik twee mannen bij de kat van de buurvrouw ze zaten de kat te aaien opzich niks mis mee.. .todat ze de kat oppakten en probeerde meetenemen.de kat vond dit niet leuk en greep de man toen begon ie te schreeuwen ...toen probeerden ze het bij een andere ik mijn moeder geroepen en mijn moeder schreeuwt hee wat moet jij met die kat? en toen zei die man in gebrekkig nederlands van...wie..dit..poesje?
...en toen zei ik van onze buurvrouw en toen liepen ze weg

sorry moest het even van me afschrijven...

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 20:33

Hee bah.

Kijk maar uit, kan zijn dat ze katten stelen van de straat, om er bont van te maken en of kattenvlees van te koken, afhankelijk wat het voor buitenlander is, kijk maar uit.

Zoiets is ooit gebeurd, ik weet het niet meer precies, waar en in welke krant, dat is ook jaren geleden, er misten steeds meer katten uit de buurt, bleek dat iemand het oppakt en mee neemt naar huis, om ze te eten, ja ik weet het, het is heel erg en luguber, een getuige zag het, en toen is er politie gebeld en die ging er kijken en controleren, ze vonden wat vacht en botten in de vuilnisbak.

Maar toch, ze hebben van die dieren potverdomme af te blijven, ze moeten die katten met rust laten, ze hebben geluk dat ik er niet bij was, dan had ik ze aangevlogen, op het moment dat ze ze aanraakt en mee wil nemen zo van de straat, zo brutaal en asociaal grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

majestica

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-09 20:44

dat is heel lang geleden ook bij ons gebeurd achter mijn huis ligt een speeltuintje en daar werden plastic zakken gevonden
de vliegen zaten eromheen en toen ginger er mensen kijken wat erin zat toen zaten er ook dode katten in
dus het zal me niet verbazen als dat eerdaags weer gebeurt

Nickeltje

Re: kattenstelers??

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 21:46

VVDD > BB

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 22:10

Bah, arme dieren... Ik ben blij dat onze katten buiten angstig reageren op vreemden. Vind t altijd maar akelig als er katten zijn die ook op straat graag aangehaald willen worden. Voor je het weet zijn ze dan dooe iemand meegenomen.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 22:30

Brrr, wat ben ik dan blij dat ik binnenkatten heb!

Purdy van ons is een allemansvriend (en wit), dus zou ook een interessante en makkelijke zijn om mee te nemen.

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 07:56

Ik zou hier zeker melding van maken bij de politie ! verder zou ik ook een paar flyers in de buurt verspreiden.

YankeeBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 08:05

jeetje
het zal je gebeuren, kat komt niet meer terug & blijkt opgegeten te zijn

je zou inderdaad melding kunnen maken, misschien doen ze er iets mee, misschien niet, maar dan heb jij het in elk geval gemeld!

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 08:20

Ik zou hier inderdaad melding van maken en posters verspreiden en het sowieso even tegen de buurvrouw zeggen aangezien het haar kat was ;) Ook even een poster ophangen bij de dierenartspraktijk als je die in je buurt hebt, daar komen veel eigenaren van katten.

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 13:13

Zeker meteen melden bij politie en dierenbescherming!
Verdorie, het zal je kat maar zijn die zo meegeplukt wordt van de straat :(