konijnenproblemen tehuis gezocht !

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

kimG

konijnenproblemen tehuis gezocht !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-09 10:45

Ik zal een lang verhaal een beetje kort proberen te houden ;)
ik had een lief konijntje geadopteerd, toen hij wee helemaal gezond en vrolijk was heb ik hem laten castreren en ben ik naar de dierenwinkel gegaan om een vrouwtje voor hem te kopen.
een paar weken later ging het niet zo goed met mijn jonge vrouwtje, ze werd helemaal geterrorisserd door mijn oude konijntje mijnheer cactus! Omdat ik hier geen raad mee wist en de kleine er slecht aan toe was ben ik naar de dierenarts gegaan, het konijntje was een gezond mannetje ! Maar als ik die ook zou castreren was er een redelijek kans dat de konijnen alsnog door 1 deur zouden kunnen. Helaas kunnen ze dat uiteindelijk niet waardoor ik in mijn kleinde huis met 2 konijnen in aparte hokken zit !
Nu is mijn vraag ik wil mijn oudste konijntje mijnheer cactus graag aan iemand geven die goed voor hem is ( hij is namelijk de liefste ).
Wie o Wie wil er met mij naar een konijnanasiel om twee vrouwtjes uit te zoeken voor mijn single mannen en een stelletje mee naar huis nemen ?
mijnheer cactus is een klein konijntje met staande oortjes en is ongeveer twee a twee en een half jaar oud, partner nog uit te zoeken.
Inclusief hok en andere toebehoren. Hij is het gewend om elke dag minimaal 2 uur los te lopen ( meestal gewoon 24 uur per dag ) En hij maakt niet echt dingen stuk.
ik ben komende week op vakantie, dus reactie kan wat lang duren maar stuur even een pb als je geinterreseerd bent of een leuk koijnenasiel weet in de buurt van rotterdam

_Susan_

Re: konijnenproblemen tehuis gezocht !

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 10:47

Jammer dat je wat ver weg woont.
Ik heb nog een alleenstaande vrouw.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 19:19

Misschien kun je een advertentie plaatsen bij eo hier op bokt om te vragen of iemand een gecastreerd rammetje wil hebben voor bij haar voedster.
Als je gaat kijken naar een voedster zou je je konijn ook naar de konijnenopvang toe kunnen brengen zodat zij een goed plekje voor je konijn kunnen vinden.
Ik zou niet eerst op zoek gaan naar een voedster voor de rammetje dat weg moet omdat veel mensen zelf al een voedster hebben en er geen voedster bij nemen.