Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.
Geplaatst: 22-04-09 10:24
Volgens mij heeft het beestje al een goed leven gehad , ze is redelijk vol slank (gevuld). Of is dat gezichtsbedrog? Fijn dat het gelukt is en dat ze weer een goed leven krijgt.
Moosje
Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-09 21:01
Ze is erg breed gebouwd, maar is ook wat te zwaar.
Hier 3 stukjes die Rob (haar nieuwe baasje) geschreven heeft.
nou we zijn net thuis,en Nina loopt nu al kwispelend haar nieuwe huisje te verkennen het is een vrolijke dame,en is heeeeeeeeeeel aanhangkelijk, en dat ze slechtziend zal zijn......ik merk er weinig van moet ik zeggen.....ze loopt iig niet overal tegenaan wel had ze wat moeite met uit de auto springen,dat was een beetje eng verder ben ik wel een beetje moe nu.....het was wel een aardig ritje zo bij elkaar
pfffffffffffft ik ben onderhand dood geknuffelt door haar maar jemig ze lijkt wel erg veel op bobje,ik moet op passen dat ik ze door elkaar haal verder wou ze niet eten,maar dat is normaal denk ik........zoveel nieuwe indrukken vandaag ik heb haar maar een halve rodi worst gegeven,die ging er wel in uitlaten met 2 tegelijk ging nog niet want Nina durfte de trap niet af en bob stond al beneden dus Nina maar weer ff naar binnen,en ze appart uitgelaten,heb haar naar beneden gedragen....omhoog lopen doet ze wel
de nacht zijn we goed door gekomen,en ik ben ook geen verrassingen tegengekomen moest vanmorgen vroeg op weg....vandaar nu pas een reactie vanmorgen toen het licht was wou ze ook de trap niet af dus weer naar beneden gedragen maar morgen heb ik wat meer tijd dus dan gaan we met wat lekkers erbij oefenen,en idd naar beneden begeleiden het zal niet makkelijk gaan denk ik want ze deinsd er echt voor terug en wil dan het liefst weer naarbinnen,dus ik moet het ook niet gaan forseren maar ik heb veel geduld de auto uitspringen doet ze nu wel gewoon,daar had ze ook moeite mee de eerste keer later meer over Bob en Nina,moet weer aan het werk
Wat mooi dat ze het nu zo goed doet! En uiteindelijk zal het ook wel lukken met het trappetje, als ze eenmaal weet hoe ze er vanaf moet. Daar heb je gewoon een beetje geduld voor nodig! Maar ik ben blij dat ze zo'n goed huis heeft gevonden, dat hebben jullie goed gedaan .