Heb ik weer; kat op balkon

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Arvensis

Heb ik weer; kat op balkon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-09 22:28

DIt heb ik weer hoor :o hoorde wat op het balkon ( zit 1 hoog in de flat), alsof onze stoelen verschoven werden. Moment erop zit mijn kat gekke stunten uit te halen voor het raam.
Als ik ga kijken zie ik een grote kat voor het raam staan, hoe die er komt mag joost weten :o Kan beter vragen hoe hij er weer af komt..
Nu weet ik niet zo goed wat ik er mee moet doen, laten zitten en wachten tot hij weg gaat, of aan de voordeur er weer uit zetten. Betekend dat hij aan de voorkant van het balkon komt, wat naar de rest van de flat leidt en naar de trappengang, maar als hij van iemand is kan hij wel gevonden worden.
Wat zouden jullie doen?

groetjes

Jellie

Re: Heb ik weer; kat op balkon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 22:31

Ik zou het even afwachten. Kat is op jouw balkon gekomen en t zou me niet verbazen als hij weer net zo makkelijk naar een ander balkon overspringt..

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 22:32

'k Denk het ook ja, katten zijn zo handig wat dat betreft

Arvensis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-09 22:34

Oké, dan wacht ik het nog even af :)

Dwyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 22:37

Heb ik ook een aantal keer gehad, en ik woon op 9 hoog ;) Kat ging alleen niet van mijn balkon af omdat ik vogels naast het raam had staan...kat naar binnen gehaald en bij de buren aangebeld, deed helaas niet open maar wist van wie hij was dus kon ze bellen en toen kwamen ze er pas achter dat de kat foetsie was.... Soms heb je dat niet door als je kat ineens door een raam het balkon op springt. Zou dus even navragen bij je buren of die een kat missen.

amorlover1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 22:39

Ja idd denk ook dat je het beste even kunt afwachten.
Want hij kan zo weer overspringen naar het andere balkon.

Arvensis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-09 22:41

Heb te hard gegild, hij is alweer vertrokken ;)
Was even naar buiten gelopen, toen is hij naar het balkon van de buren gegaan en nu is hij daar ook alweer weg. Zal wel weer terug op zn plekkie zijn denk ik.
schrok wel even, dacht al, wat moet ik hier nou mee.. naja gelukkig snel weer opgelost..

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 00:07

[LZP] > [BB]

mick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 00:09

Onze vorige kat, toen we nog op een flat woonden, liep ook altijd over de balkons heen. Ze weten dondersgoed waar ze wel en niet kunnen komen. (had na 1 keer wel het hele balkon afgezet met kippengaas zodat ze er met geen mogelijkheid nog vanaf kon).

Gewoon geduld hebben, gaat vanzelf wel weer weg. Katten passen door hele kleine gaatjes!

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 12:16

Frisianhorsy schreef:
Heb te hard gegild, hij is alweer vertrokken ;)
Was even naar buiten gelopen, toen is hij naar het balkon van de buren gegaan en nu is hij daar ook alweer weg. Zal wel weer terug op zn plekkie zijn denk ik.
schrok wel even, dacht al, wat moet ik hier nou mee.. naja gelukkig snel weer opgelost..

Dat viel al weer mee dus :D katten kunnen echte beweginskunsternaar zijn :))

Arvensis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-09 16:42

haha idd Jellie, we hebben ook kippengaas als afscheiding, daarnaast nog een glazenwand. Onze eigen kat gaat er niet door heen. Dus ik vroeg mij al af hoe een andere kat dat wel lukte, nou ze passen idd door de kleinste gaatjes heen ! \
Heb hem vandaag ook niet weer gezien, dus zal zn plekkie wel weer gevonden hebben.

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 17:18

Ik zou het gewoon laten zitten, als ie erop kan komen kan die er ook afkomen neem ik aan? Katten zijn toch zo'n goede klimmers?
Die zal wel jou poes hebben geroken ofzo, die gekke katten zijn op het moment allemaal krols.
Vorige week werd ik 's nachts wakker van vechtende katten! Zo, dat ging er hard aantoe!
Paar dagen erna zat ik buiten op het terras toen ik 5 minuten lang een raar geluid hoorde, steeds hetzelfde, leek op een kindje. Bleken het weer die katten te zijn die weer gingen vechten. Ofja poes en kat dan neem ik aan?

Ben je sowieso niet bang dat als je die poes oppakt hij je niks doet? Zou ik iig wel hebben!